wtorek, 19 marca 2019

Gdy zrozumiesz

Obraz może zawierać: 1 osoba


Dłoń, która jest zawsze otwarta lub zawsze zamknięta, to dłoń sparaliżowana.
Ptak, który nie może otworzyć i złożyć skrzydeł, nigdy nie będzie fruwał.
- Rumi ♡

Ale gdy zrobisz jakikolwiek ruch,
To iluzja separacji od innych się zaczyna.


Obraz może zawierać: 1 osoba, stoi, trawa, niebo, drzewo, na zewnątrz i przyroda

Miłość nie potrzebuje żadnego imienia, kategorii czy definicji. 
Miłość sama w sobie jest Światem.
Albo jesteś wewnątrz, w jego centrum... 
Albo jesteś na zewnątrz, tęskniąc.
- Rumi ♡



Co z tego wynika ja nie do końca wiem,
Albo jestem sam albo z innymi jednością.

Tak jako widz na spektakle teatralnym sam, czy też w kinie,
A inni jego aktorami grającymi pod moje do nich uczucia.

Brak dostępnego opisu zdjęcia.

Spinem, który sam wszystko sobie tworzy,
A potem przed sobą udaje Greka, że nie wie.

Obraz może zawierać: tekst


Gdy w końcu zrozumiesz, że jesteś tylko ty,
Nie będziesz miał problemu, kto jest Bogiem.

 Obraz może zawierać: niebo

1 komentarz:

  1. Jak to mocno ostatnio do mnie przychodzi. Jestem tylko Ja tworzący przedstawienie, grający w nim i oglądający. Oraz we wszystkich aktorach którzy występują. Jest to niesamowite, jak się to zobaczy, jak się dotknie Miłości czystej takiego rdzenia. Wtedy można sobie uświadomić, że to co nazywamy tutaj miłością niewiele ma z nią wspólnego. Jeśli cokolwiek.

    OdpowiedzUsuń