poniedziałek, 14 stycznia 2019

Zbawienie czy akceptacja?

 Obraz może zawierać: tekst

Katolikowi, kościołowi trudno to zrozumieć, bo tradycja zniszczyła Boga prawdziwego. 
Zastąpiła go „diabłem”, czyli tak naprawdę aniołami, co powychodzili sami z Nieba...

A dziś „podskakują” w każdej sferze życia duchowo-materialnego. 
Co oznacza szatan dla polskiej mowy? Powiem. 
Szatan – znaczy również: „Szata tego świata”
 - tak mi powiedziała Fula Horak w latach 80, kiedy Ojciec Pio mnie do niej wysyłał. 
Kto tan świat bezmyślnie uwielbia – będzie miał nadal problemy 
z manipulacją poprzez bio-fotony, czakry, meridiany, splot słoneczny, 
myślenie algorytmami układu myślącego komórek, filozofią materialistyczną, itp….
 - którą Jezus w całości odrzucił. Jeśli źli aniołowie wymądrzają się wiedzą i pomysłami, 
poza Bogiem Oryginalnym, - to czekają nas zawsze kłopoty. I tak jest. 
Nawet duchowni potrafią wywoływać wojny, a lekarze zamiast uzdrowić, 
często powodują większe choroby. To samo z sędziami, itd… Jezus trąbił o tym na cały głos!!! 
A my swoje… bo nam tak wygodniej żyć w infantylnej materii i nauce. 
Niebo nam się zamknęło już miliardy miliardów lat temu. Depczemy jakby w miejscu. 
Potrzeba nam zbawicieli, takich jak np. Ojciec Pio, czy Jezus. 
Oni przypomną nam o początkach kryzysu ducha, i poradzą jak z tej rany się wylizać.
 Zbawienie dopiero przed nami. 
Wiesiu


Zdjęcie użytkownika Świadomość ponad Wszystko.


No tak, czy szata czy ekran stajesz się do niego przywiązany zmysłowo, 
Ale gdy sam próbujesz kochać ten świat bo nie widzisz innego i wpadasz...

Czyli mamy tą szatę zedrzeć siebie z nienawiścią aby odnaleźć wyjście w sobie, 
Czy też z nienawiścią do bliźnich i pięknej natury, aby się od niej odkleić? 
To jest pytanie?

Obraz może zawierać: niebo, na zewnątrz i przyroda


 Dopiero teraz, bo to w świetle kalendarza czasu innych bo jestem już stary, 
I gdy mnie już nic to co zewnętrzne nie przyciąga, ale mimo, że zachwyca...

Sam zacząłem interesować się moim towarzyszem podróży i rozumiejąc, 
Że cała natura i wy wszyscy jesteście marionetkami mojego postrzegania.

Bo zacząłem rozumieć, że jestem razem z prawdziwie realnym towarzyszem,
Obecnym we mnie jako dusza, a razem siedzimy i oglądamy życie jak w kinie..

Obraz może zawierać: co najmniej jedna osoba i zbliżenie


MODLITWA

Prosiłem Boga, by odebrał mi moją pychę,
a Bóg powiedział: "Nie".
Powiedział mi, że to nie On ma mi ją zabrać,
ale ja mam ją odrzucić.

Prosiłem Boga, by uzdrowił moje niepełnosprawne dziecko,
a Bóg powiedział: "Nie".
Odpowiedział, że dusza dziecka jest zdrowa,
a jego ciało tymczasowe.

Prosiłem Boga, by obdarzył mnie cierpliwością,
a Bóg powiedział: "Nie".
Powiedział, że cierpliwość jest ubocznym rezultatem wielkich trudności 
i nie można jej otrzymać, ale można na nią zasłużyć.

Prosiłem Boga, by dał mi szczęście,
a Bóg powiedział: "Nie".
Powiedział, że On daje błogosławieństwo,
a szczęście jest w moim umyśle i w moich rękach.

Prosiłem Boga, by oszczędził mi cierpienia,
a Bóg powiedział: "Nie".
Powiedział, że "cierpienie odrywa cię od światowych trosk i przybliża do Jedni".

Prosiłem Boga, by sprawił, żeby mój duch wzrastał, 
a Bóg powiedział: "Nie".
Powiedział, że sam muszę wzrastać,
a On będzie mnie korygował.

Prosiłem Boga, by pomógł mi kochać siebie tak, jak On kocha mnie 
i Bóg powiedział:
,,Ach, nareszcie zaczynasz rozumieć!"

Prosiłem o siłę
i Bóg dał mi trudności, by uczynić mnie silnym.

Prosiłem o mądrość
i Bóg dał mi problemy do rozwiązania.

Prosiłem o odwagę
i Bóg dał mi niebezpieczeństwa do pokonania.

Prosiłem o miłość
i Bóg dał mi nieszczęśliwych ludzi, bym im pomagał.

Prosiłem o przysługę,
a On dał mi sposobność.

Nie otrzymałem nic, czego pragnąłem.
Dostałem wszystko, czego potrzebowałem.

Moja modlitwa została wysłuchana...

/za: Pokój z widokiem na wszechświat/

https://www.facebook.com/justyna.folentarska?__tn__=%2Cd*F*F-R&eid=ARCHgqD6ulI42BNOzQbZK7KOMgcE6GI2_AnlhkDTyZ84bIlchdnH2y6-nVzmNKGgS-MyWpgvcnUTs1Tc&tn-str=*F 

 Obraz może zawierać: 3 osoby, broda i zbliżenie

 'Poznaj tę prawdę, że „Oczyszczenie, Oświecenie i Zjednoczenie”, nie mieszka,
Teraz ani w domu, ani w lesie, ani w komputerze, ani na stadionie, czy w kinie.
Bądź wolny od wykrętów ego. Zwróć się do „siebie najgłębszego” w tej sprawie.

W samym kąciku twojej duszy mieszka Bóg. Ale i tak go nie zobaczysz.
Dopiero w Niebie. Na pytanie do Ojca Pio: czy widział na ziemi Boga?

Opowiedział: „Nie, i nikt w kosmosie nie może Go zobaczyć”.
Natomiast Jezusa widywał, książki nawet o tym piszą.' Wiesiu

 Obraz może zawierać: co najmniej jedna osoba

 A więc potwierdza moją idę ekranu kosmosu ze wszystkim co tu zewnętrzne, 
I że to projekcja przez nasz projektor od Boga, ale tylko przez nas może patrzeć.

Jak po sznurku światła projekcji, ale nie próbować naprawiać coś tu na ekranie, 
Jak i nawet w amfiteatrze Mistrzów, a tylko w swojej diafragmie postrzegania.




Zmiana epok

Pośrodku kompozycji znajduje się słynny człowiek witruwiański 
Leonarda da Vinci, na którego artysta założył noktowizor 
lub okulary wirtualnej rzeczywistości. 
W połączeniu z faktem, że prawie wszystkie napisy na okładce 
są wykonane w lustrzanym odbiciu, tak jak lubił to Leonardo, 
staje się jasne, że wszystko w naszym świecie nie wygląda tak, 
jak to mogłoby wydawać się na pierwszy rzut oka. 
A eksperci dostrzegli w ogólnym obrazie symbole zmiany epok.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz