środa, 30 stycznia 2019

O czytaniu znaków w przestrzeni ...



Wszechświat do nas mówi. 
Nie tylko w nas samych, ale także w przestrzeni zewnętrznej. 
Kiedy coś lub ktoś zwraca Twoją uwagę, bądź pewny, 
że jest w tym zawarta informacja dla Ciebie. 
Widzimy liczby, obrazy, przedmioty, 
zwracamy uwagę na zdarzenia czy ludzi.

 Obraz może zawierać: góra, na zewnątrz i przyroda

W istocie tak jest: wszystko w boskim porządku.
Nie potrzeba to tego znaków, by to wiedzieć.
Przestrzeń do nas mówi, a życie to jedna wielka praktyka uwagi.
Tej Wam życzę. Otwórzcie serce i umysł. Pobawcie się tym.

https://tamar102a.blogspot.com/

Brak dostępnego opisu zdjęcia.


Siedząc w kinie nie dziwimy się skąd się bierze ten obraz na ekranie,
Bo wiemy wszystko o scenarzyście, reżyserze i  wytwórni filmowej.

Żyjąc w tej naszej rzeczywistości wirtualnej jakby siedząc w kinie,
Nie zdajemy sobie sprawy, że mamy podobny projektor w głowie.

Mało tego, mamy korygujące ten jej obraz na bieżąco mózgi,
W głowie, w brzuchu jak i w sercu, a w mózgu dwie półkule.


Obraz może zawierać: 1 osoba, uśmiecha się



“Jeśli dojdziesz do ładu z własnym wnętrzem, 
wówczas to, co zewnętrzne, samo się ułoży. 
Rzeczywistość pierwotna tkwi wewnątrz, 
a zewnętrzna jest wobec niej wtórna.“

Eckhart Tolle
"Potęga Teraźniejszości"
 Baśnie dla dorosłych dzieci


LEWA PÓŁKULA MÓZGU:
Jestem lewą półkulą mózgu. Jestem naukowcem. Matematykiem.
Uwielbiam to, co znane. Kategoryzuję.
Jestem dokładna. Linearna. Analityczna. Strategiczna. Praktyczna. 
Zawsze opanowana. Jestem mistrzynią słów i języka. Realistką. 
Rozwiązuję równania i bawię się liczbami. 
Jestem porządkiem, logiką. Wiem dokładnie, kim jestem.

PRAWA PÓŁKULA MÓZGU:
Jestem prawą półkulą mózgu. Jestem kreatywnością.
Wolnym duchem. Jestem pasją, namiętnością.
Pragnieniem i tęsknotą. Zmysłowością. Jestem ryczeniem ze śmiechu.
Jestem smakiem. Odczuciem piasku pod bosymi stopami.
Jestem ruchem. Żywymi kolorami.
Jestem pragnieniem malowania na czystym płótnie.
Jestem bezgraniczną wyobraźnią. Sztuką. Poezją.
Czuję i odczuwam. Jestem wszystkim, kim chcę być.
tłumaczenie: AspenTrees78 (Unio Mystica)



Dlatego, tak jak w kinie, gdy chcesz pominąć obraz i coś powiedzieć,
Na przykład do duszy siedzącej obok, wtedy mówisz jakby w ciszy ...

Tak samo możesz i nawet bez słów pomyśleć pytanie,
A na obrazie ekranu jak w kinie pojawi się odpowiedź.

Oczywiście aby nie przeszkadzać i zaciemniać pokaże się tylko tobie,
Już jako ta nietypowa wstawka czegoś lub zachowanie dziwne natury ...


Obraz może zawierać: 2 osoby

Może to być śpiew ptaka pokazanie się zwierzęcia i inne zachowania,
Odbiegające od klasycznego obrazu skierowane tylko do twojej uwagi ...

Sam czytałem ich dużo i długo początkowo niezauważalnie,
Spadały z biblioteczki książki i otwierały strony gdzie trzeba.

 Obraz może zawierać: 2 osoby, kwiat

Gdy poszerzyłem sobie ich świadomość i też nieprzypadkowość,
Powiązanie z moimi aktualnymi myślami i postawionym pytaniem

 Wtedy otworzył mi się kontakt jako niewidzialny balon nad głową,
A w nim przychodziły też myśli jakoby same w wirze i na papier.

Jak dostrojona do kontaktu dusza ...
https://tamar102a.blogspot.com/2019/01/lisa-renee-dopasowanie-do-praw.html

Obraz może zawierać: noc i tekst

Szukanie "Boga" tu w artefaktach stworzonych przez małpi umysł 
Szczególnie na zewnątrz naszego postrzegania, do niczego prowadzi.

Wystarczy wrócić do Prawdziwego przez własne serce, 
Bo przecież to co widzimy to iluzja umysłu kina ...

W którym siedzimy jako widz, reżyser i projektor ekranu 
w mózgu, obudźmy się z tego snu!!!

A to przykład do czego sprowadzają nasze wyobrażenia umysłu:

http://globalne-archiwum.pl/ideologiczne-natarcie-masonerii-w-polsce-gwiazda-masonska-niedlugo-bedzie-nowa-gwiazda-betlejemska-dla-polakow/?fbclid=IwAR1B0mj_YQIDxK8iY0VeX94kAHlyP8GrVZvCvjLP3QwI0SzUvuVoFJ4OYGM 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz