niedziela, 13 stycznia 2019

Wolność - wewnętrzna suwerenność.


Brak dostępnego opisu zdjęcia.

"Dopóki człowiek nie stanie się wewnętrznie suwerenny 
– nie odzyska władzy oraz wolności nad swoim wewnętrznym światem myśli i emocji
 – nie może oczekiwać bycia suwerenem, kimś wolnym w świecie zewnętrznym. 

Zmiana zewnętrznych warunków życia na planecie 
może się odbyć tylko przez zmianę świadomości jednostki. 
Wolność ma swój początek zawsze w ludzkim wnętrzu."

Brak dostępnego opisu zdjęcia.

Pozwala na normalne życie w nienormalnych warunkach;
W okopach wojny, w więzieniu, w małżeńskich awanturach.

Tracimy już ją na wstępie, za sprawą rodziców i nauczycieli,
Wytrącających nas z tego stanu, bezwzględną uwagą na obraz:

'Sieć prosto'. 'zachowuj się jak trzeba' i 'uważaj na lekcjach',
Byś tylko nie myślał o niebieskich migdałach, a tylko słuchał!


Brak dostępnego opisu zdjęcia.

Tak zabijamy myślenie, innowacyjność i nowatorstwo,
Aby tylko nie kwestionować zastanego stanu status quo!

Stan równowagi psychicznej to ułatwia i pomaga ominąć kłody,
Zawsze zaistniałe na jednostkach, gdy propagowane przez stado. 

Przecież to co zaistnieje dla jednostki nie dotyczy całego stada,
Dzięki temu stado reaguje strachem i agresją jednego skurczu.


Obraz może zawierać: rysunek

Do tego zjawiska zmuszają nas media, jak w serialach i meczach,
Jak na komendę w jednym i tym samym czasie jakby "skurczem".

Gdy odkrywasz wolność wewnętrzną, przestajesz odbijać oczekiwanie,
Wtedy stajesz się matowym lustrem energii i tracą tobą zainteresowanie.

Takie właśnie przypadki opisują historie wojenne z żołnierzami,
Jeden co się kulom nie imał, a drugi wyszedł z okopu i poszedł...

Obraz może zawierać: 4 osoby, uśmiechnięci ludzie, ludzie stoją


Obraz może zawierać: 1 osoba, broda i tekst

Kiedyś spytałem Ojca Pio, czy jak żył jeszcze na ziemi, poznał tajemnicę materii? 
Odpowiedział: „tak”.  Wcale to nie dziwne, potrafił przenosić się w różne miejsca. 

Byli na to świadkowie. W książkach opisane. 
Widziano Go nawet w pięciu miejscach jednocześnie. 
Wiesiu

 Brak dostępnego opisu zdjęcia.

 Miałem dwukrotnie takie doświadczenie w samochodzie, 
Podczas sekundowego zagrożenia w trakcie hamowania.

Raz byłem w domu i czytałem instrukcję, a drugi raz już ponad drogą do hamowania,
W zwolnionym tempie i szukałem drogi wyjścia by nie uderzyć w samochód.przede mną.

Obraz może zawierać: noc i tekst

https://www.youtube.com/watch?v=ClrwUxFnnhs&feature=share


Podobnie byłem bez własnej świadomości na Dar-szanie u Sai Baby, 
Bo widzieli mnie znajomi w Indiach  i dlatego przywieźli mi vibhuti.

Bo to 'ja' dostałem od niego 
I jako odpowiedź na prośbę:
 'przyślij mi jakiś znak od siebie'

Sprawdzając, czy czyta mi w głowie, 
I podobny numer zrobił mi też Adamus.

 https://scontent.fktw1-1.fna.fbcdn.net/v/t45.1600-4/cp0/q75/spS444/c0.25.524.275a/p235x350/46902627_6110601053431_3640378820839604224_n.jpg?_nc_cat=100&efg=eyJxZV9ncm91cHMiOlsibm9fc2FmZV9pbWFnZV9mb3JfYWRzX2ltYWdlIl19&_nc_eui2=AeE1LcdDIcd1CzAJDj8in0nXqpxSeqHSYk0wG8FgBpnG8vDtcg4z-jZ2b32y7Nq_3zt38BLQVShg4pxqmqoK2afqEtRkOW9FiR6RTYLqnPlx0w&_nc_ht=scontent.fktw1-1.fna&oh=355e63da2e9094423a2a2bbcaf2d4502&oe=5CC2C36E


 Ale już prawdziwą sztuką jest panować nad tym i nie tylko w stresie zagrożenia, 
Próbowałem kiedyś na poślizgu kontrolowanym na śniegu na lotnisku kręcąc kółka.

Wtedy miałem wrażenie, że gdy poczułem ten dreszcz emocji na skórze, 
I uczucie, jakby zatrzymywania i wydłużenia czasu i jakby stania z boku.
 
Tylko tyle, że mi się to udało świadomie, 
Ale to kropla w porównaniu z ich cudami.



Obraz może zawierać: tekst

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz