czwartek, 3 stycznia 2019

Na pewno ...



UDA SIĘ! 
31 GRUDNIA 2018
Czy jestem wystarczająco dobry?
"Czy jestem gotowy?" 
"Czy mam odpowiednie narzędzia?" 
'Czy ​​robię to dobrze?' 
Czy inni ludzie nadal będą mnie lubić? 

Czas zadawania pytań dobiegł końca! 

Wszystkie są teraz niepotrzebne.
Wkraczasz w nową fazę wzrostu i uczenia się. 
Uwolnij negatywy, "Nie mogę" i wątpliwości. 

Przygotowywałeś się do tego przez całe swoje życie ... czas zacząć! 

Ogarnij się i idź!

Creator

Przepisywane przez Jennifer Farley, 
ThetaHealing Instructor / Practitioner 

Źródło: The Creator Writings

Brak automatycznego tekstu alternatywnego.

Na pewno, to przestań już walczyć, z nikim i z niczym i o nic, bo nie warto,
Wszystko co chcesz możesz mieć, jedynie to kwestia odpowiedniego czasu.

Ze sługi energii stań się panem i pomyśl, ale potem nie narzekaj,
Wtedy następne przyjdzie to jako zapowiadane i jeszcze prędzej...

Czas nie lubi zawirowań myśli, bo go wstrzymuje z realizacją,
Nawet mama szykując obiad też nie lubi zaglądania do kuchni.

Brak automatycznego tekstu alternatywnego.

Wchodzisz w fazę z dzieciństwa wyrastania, kiedy latałeś od sklepu do sklepu,
Od witryny do ekspozycji wszystkiego co już było stworzone, a teraz wiesz sam!

Żeby to się zadziało trzeba się od tego wszystkiego uwolnić,
Przestać składać je jak klocki lego i zacząć myśleć jak Mag.

Obraz może zawierać: 1 osoba

Wszystko co nas teraz otacza to kwantowy zapis tego co było stworzone,
Gdyby zniknęło czy spłonęło ogniem przestrzennym to nie byłoby sprawy.

Zostaję sam z potencjałem doświadczenia całej zabawy,
Teraz już sam będę mógł powrócić dokąd i gdzie zechcę.

Brak automatycznego tekstu alternatywnego.


Droga do Boga wiedzie przez doskonałość. 
Człowiek doskonały ożywiony jest tylko jedną myślą: iść do. Boga! 
Jeżeli człowiek dąży do doskonałości, pozna Boga jako Miłość 
i wtedy czuć będzie tętno wszystkich istot żyjących. 
Nie ma zaś większego szczęścia niż odczuwanie tego tętna. 
Wtedy bowiem zrozumie wielkie znaczenie tych wzniosłych słów, 
wypowiedzianych przez Chrystusa: 
„Ja mieszkam w Bogu, a Bóg we mnie.”
„Mieszkam w Bogu”, znaczy to, że Bóg jest „zewnątrz”, 
„Bóg mieszka we mnie” — znaczy, że Bóg jest „wewnątrz”, a ja „zewnątrz”.
Nie ograniczajcie Boga w sobie. 
Dajcie Mu absolutną wolność wewnątrz was, 
a wtedy On da wam absolutną wolność.
„Diabeł” — to istota, która ograniczyła Boga w sobie.
Dajcie absolutną wolność Bogu w sobie, 
a przed wami odsłoni się świat nowy.

 Obraz może zawierać: 1 osoba

Zaraz czytelniku powiesz, że to już mówił w 2015 roku, ale z tą iskierką, 
To już chyba opowiadał Donald Wealsh w "Rozmowach z Bogiem", 

O iskierce co płonąć w ogniu przestrzennym chciała poznać 'ciemność',
 Wskoczyła i powoli zaczęła stopniowo płonąć, a teraz do niego wraca ? 

To ja już nie czekam, bo od czasu swojego wyskoku w kosmos,
Chyba wiem jak to się dzieje i może dlatego na chwilę wróciłem?


Warto przemyśleć co on powiedział ...

Jeśli chcesz przebudzić całą ludzkość - przebudź samego siebie.
Jeśli chcesz wyeliminować całe cierpienie na świecie
- wyeliminuj wszystko co ciemne i negatywne w Tobie.
Najlepszy prezent jaki możesz dać światu
to twoja wewnętrzna transformacja. - Lao Tzu

Obraz może zawierać: drzewo i na zewnątrz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz