sobota, 28 stycznia 2017

Przyzwolenie

Zdjęcie użytkownika Marek Kaszuba.

Człowiek nie jest odpowiedzialny za swoje oświecenie. 
 Człowiekowi jest potrzebne tylko własne przyzwolenie. 

Wtedy oświecenie, boskość, jakby przenika do wnętrza. 
Gdy bierzemy głęboki oddech i przyzwalamy, to wnika. 

Zdjęcie użytkownika Marek Kaszuba.

 Ja też przyzwalam, aby same przychodziły i tekst i obrazy,
Gdy daję przyzwolenie, jak gdyby ustawiają się w kolejce.

Ja nic nie kombinuję i niczego nie wymyślam, po prostu piszę,
Słowa w zdania same się układają, a obrazy pojawiają na osi fb

Zdjęcie użytkownika Marek Kaszuba.

'I to jest ta piękna strona całej sprawy. A człowiek by to ograniczył'. 
Tak mówi Adamus, a ja osobiście wiem, o czym on mówi i mu wierzę.

Człowiek by to uczłowieczył, a tymczasem to oświecenie, 
Takie urzeczywistnienie jest najbardziej czuciową rzeczą, 
Jaką trudno sobie wyobrazić, bo tu chodzi o czuciowiedzę. 

Zdjęcie użytkownika Marek Kaszuba.

Staję się indywidualnością w jedności z przyrodą,
Nie będę jednym i takim samym jak te inne istoty.

Jestem sam suwerenem samego siebie, nie będę naśladować,
Ani nikogo, ani zachowania innych, ani sposobu na tzw. życie.

Zdjęcie użytkownika Marek Kaszuba.

Mogę z kimś współbrzmieć w harmonii, ale też zawsze i solo,
Przyzwalam sobie na to sam i z niewymuszonej niczyjej woli.

Najlepiej przestać kontrolować cokolwiek, 
Samemu przestać myśleć co ma się zmienić.

Najlepiej przyzwolić aby się działo samo, 
A cały świat niech wyje głośno i wrzeszczy.

Tak jak w ostatniej scenie Merlina ta Pani Magia, 
Samo wszystko odpuści jak przyzwolimy na zmianę.

Już każda sensacyjna ocena w tym przeszkadza, 
A my sami pamiętajmy, że energia idzie za uwagą!

 Zdjęcie użytkownika Mariusz Pieczykolan.

Przyzwalam sobie na to co mnie dotyczy,
Ale bez szkody dla innych i samemu sobie:

https://www.facebook.com/justlouisdefunes/videos/286768701719159/

2 komentarze:

  1. Przepiękne! (bow)
    Wspaniale wszystko w Ciebie wsiąkło. Tak jak trzeba i tam gdzie trzeba. Widać bardzo dobre przygotowanie na tę trudną i niezwykłą wiedzę.
    W Twoim klarownym wywodzie widać także, jak klarowny był mój polski przekaz. A więc sobie także gratuluję!
    Adamus zagrał na Tobie jak na pięknej harfie. Wszystkie jej harmonijne dźwięki były już w Tobie gotowe, a Adamus je tylko z Ciebie wydobył i pozwolił zabrzmieć. A to brzmienie oczaruje wszystkich Twoich czytelników, jestem tego pewna. (kiss)
    I ani jednego błędu! (clap)
    Wzruszyłam się. Bardzo Ci dziękuję.
    Napisała do mnie Marta F. tłumaczka Adamusa
    jestem wzruszony...

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytając ten tekst zacząłem porządkować treść Shoudu... Dostrzegłem silny związek z Cnotą Serca w materiałach WingMakers jako >skromność<... To tak na pierwsze wrażenie... PRZEPIĘKNY tekst.
    Michał

    OdpowiedzUsuń