niedziela, 1 stycznia 2017

Planeta

Zdjęcie użytkownika Our Beautiful Planet.



Zdjęcie użytkownika Our Beautiful Planet.

Nawet sztuczne piękno, ale wkomponowane,
Oddaje Gai takie same nawet nieco bogaciej.


Zdjęcie użytkownika Our Beautiful Planet.

Może nie trzeba ją zmieniać tylko wydobyć obraz,
Który zamazaliśmy infrastrukturą przemysłu śmieci.

Wiemy na przykładach dawnych opuszczonych cywilizacji,
Że czas i natura bardzo szybko zniszczenia zarasta i leczy.

Zdjęcie użytkownika Our Beautiful Planet.

Przyszła mi myśl taka i z dreszczem prawdy,
Że my żyjemy w energii ducha jak w wodzie.

Ryby też nie mogą samej wody dostrzec, mimo że w niej żyją,
Oddychają tlenem w niej zawartym, a płynąc w niej ją nie widzą.




Zdjęcie użytkownika Our Beautiful Planet.

Wielu naukowców uważa wodę jako struktury informacyjne,
A nas za ich cząstki w symulacji podobnie jak komputerowej:


 

Jeśli tak to mamy nieprawdopodobne możliwości twórcze,
A nie jak myślimy, że same ograniczenia, wystarczy uwierzyć.

Zdjęcie użytkownika Our Beautiful Planet.

Myślę że Gaja jest taką tratwą dla nas struktury informacyjnej,
Po to by się zaczepić uwagą dla porównania i możliwości bytu.

Trzeba uznać, że piękną, cóż samozadowolenie jest pewnego rodzaju pułapką,
Jak dla bogatego obfitość, a jeśli straci zainteresowanie Kreatora pójdą w zanik.

Zdjęcie użytkownika Our Beautiful Planet.

A więc żyjmy pełną parą i zmieniajmy swoje zainteresowania,
Bo stagnacja jest jedyną śmiercią dla symulacji komputerowej.

Przy tak pięknych zdjęciach moje będą skromniejsze,
Ale wierzę i też w dobrą intencję moich czytelników.

Wiemy już prawie wszyscy, że jesteśmy twórcami,
Tej i innych symulacji komputerowej postrzegania.
A więc dlaczego mamy sami tworzyć ją nieciekawą?

Tego właśnie życzę moim czytelnikom w Nowym Roku!
autor blogu

Zdjęcie użytkownika Our Beautiful Planet.


'ZAPOMNIAŁEM PO CO PRZYSZEDŁEM NA TEN ŚWIAT
 

ZAPOMNIAŁEM DO CZEGO ROZUM SŁUŻY

ZAPOMNIAŁEM ŻE INNY CZŁOWIEK TO TEZ MÓJ BRAT

ZAPOMNIAŁEM ŻE TRZEBA BUDOWAĆ, NIE BURZYĆ 

ZAPOMNIAŁEM ŻE ZWIERZĘTA TO PRZYJACIELE MOI

ZAPOMNIAŁEM ŻE ROŚLINY TEZ CZUJĄ

 ZAPOMNIAŁEM ŻE PRAWDA NIE BOLI

ZAPOMNIAŁEM ŻE ZIEMIA JEST MATKĄ MOJĄ 

ZAPOMNIAŁEM CO TO JEST BEZWARUNKOWA MIŁOŚĆ

ZAPOMNIAŁEM ZE DZIECI PRAGNĄ CZUŁOŚCI

ZAPOMNIAŁEM ŻE TKWI WE MNIE BOSKA SIŁA 

ZAPOMNIAŁEM ŻE ISTNIEJĘ DZIĘKI MIŁOŚCI I KIEDY WRESZCIE PRZYSZŁO PRZYPOMNIENIE… ZAPOMNIAŁEM ŻE ZAPOMNIEĆ CHCIAŁEM'  



Tomek Ćwiek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz