czwartek, 5 stycznia 2017

Fałszywa wiara, a numerologia

Zdjęcie użytkownika Asya S Leszczynska.

Fałszywa wiara, to nie wiara w pełnię wiedzy,
A więc niczego nie odrzucaj jak i numerologii.


Jeśli żyjemy w świecie informacji tzn, że żyjemy w świecie liczb,
Więc szukajmy informacji zawartej wokół liczb od 1 do dziewiątki.

Jedynka to początek i to nowe,
Dwójka to dwoistość i wybór.

Czwórka to Ziemia, trójka to katalizator do zmian,
A piątka to zmiana, tam gdziekolwiek ją zobaczysz.


Szóstka to energia harmonii i bardzo trudna,
Siódemka to duchowość i energia rozwoju.

Numer osiem, to energia obfitości i manifestacji,
Numer dziewięć oznacza zakończenie tu czegoś.

Interpretacja liczb i ich grupowanie, to już astrologia,
Liczby mistrzowskie jak '11' - oświecenie nadchodzi.

 Zdjęcie użytkownika Dobre Wiadomości.

To moja liczba urodzeniowa, a dwa imiona każde z nich to 5,
Nazwisko to 7, i podobnie jak suma 2158 mojego numeru.

"33" to współczująca sytuacja do potęgi dot. DNA,
Wyższe są dla nas nie do pojęcia interpretacyjnie.

Wyższy stopień współczucia tej liczby trzydzieści trzy,
To jest właśnie mistrzowski numer energii współczucia.

Poprzedni rok to 2016 czyli 9 końca, a następny 2017 to 1,
Jedynka to energia początku i miejsce rytualnej odnowy.

 Zdjęcie użytkownika Dobre Wiadomości.

Moje dziecko wewnętrzne budującej się radości szukając rytualnego miejsca,  
Postawiło moje ja, w tu i teraz na tym blogu, podobnie jak w domu 6 - harmonii.

Bo taką jest moja córka urodzona w dacie i nazwiska,
A nawet numeru domu i mieszkania, jako 4 x sześć!!

Pozostali synowie: starszy 11, a młodszy o 9 lat jest 33.
No cóż, każdy ma prawo w to co chce uwierzyć lub nie.

Ja też nie widzę tutaj w życiu najmniejszego przypadku,
 To dlatego wierzę, pomimo, że są ludzie, którzy uważają,
Tych za wierzących, co tylko wierzą w to, co już oni sami.

Zdjęcie użytkownika Dobre Wiadomości.

Fałszywa wiara to taka która nie pozwala zobaczyć,
Jak piękna jest ta jw. mimo, że już nie taka i młoda.

/obecna żona 4, a była 9/

To jest nieważne, przecież kiedyś taką właśnie była,
A wewnętrznego dziecka w sercu swoim nie zmieniła.

Wierzyć, czy nie wierzyć w takie postrzeganie,
Jak w sztuce Szekspira to 'być albo nie być'.

/w związku/

Zdjęcie użytkownika Dobre Wiadomości.

Ale na podstawie tak niewielu liczb opowiedziałem swoje życie,
Więc nie muszę opowiadać to, że żona 4 kocha ogródek i ziemię.

Fałszywa wiara wierzy tylko we własną i słusznie,
Ale niesłusznie, gdy chce, aby inni w nią uwierzyli.

'2158' to numer mój kosmiczny aby można mnie było odnaleźć,
To 2 jako dwoistość i wybór, 1 początek, 5 to zmiana 8 obfitości.

 Zdjęcie użytkownika Dobre Wiadomości.

Mam nadzieję, że ta obfitość dotyczy mojego pisania,
Bo teraz w życiu już cenię sobie i skromność i ciszę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz