sobota, 25 kwietnia 2015

Miłość


Czy może wtedy jest najczystsza, gdy skierowana do wnętrza,
Może do tego kosmicznego bliźniaka, którego zwiemy Bogiem?

Może to on wyraża siebie w świętej geometrii istnienia,
Jak Go zwał, tak Go zwał, trzeba mu zaufać i przyzwolić.

To najlepsze rozwiązanie i chyba dlatego,
Że poza Nim i nami nie ma nic innego,
Jedynie twory ego wyobraźni stworzone.

To tak, jak zapisy na dysku komputera, są i ich nie ma,
Gdy nie próbujemy ich odtwarzać na nowo z rekordingu.


Taki obraz warto jak wspomnienia dawnej miłości,
Ale nawet ona nie istnieje, bo to tylko dawny zapis.

Tu i teraz jest jedyną formą przeżywania życia,
Tylko ci żyją, ci co nie żyją myślami przeszłości.

"Jedyną prawdą – jedyną prawdą – jest “Ja istnieję. Ja jestem”.
To wszystko. To jest jedyna prawda.
Wszystko inne jest konceptem, twórczym konceptem.
Oddaję tu hołd mojemu drogiemu przyjacielowi,
Mistrzowi Rameshowi*, za sformułowanie tej myśli.
Nieco ją zmodyfikowałem, ale jedyną prawdą jest „Ja Jestem, Ja Istnieję”.
Wszystko inne jest twórczym konceptem. Naprawdę niesamowite."
Adamus


A więc to prawda, jak nie kochać siebie w prawdziwym - Ja Jestem?
Wszystko inne to tylko koncept umysłu i jego w myślach odtwarzanie.



To nie jest tylko kwestia kilku słów – „Ja istnieję”
– ale jest to wewnętrzna wiedza.
To jest urzeczywistnienie – „Ja Istnieję.
Ja Istnieję zawsze.”

Sam to przekonałem się w szpitalu, gdy serce mi stanęło,
Ja istniałem dalej świadomość i zmysły widzenia i słuchu,
Co prawda bez czucia, za sprawą środków znieczulających.



Każdy ma też własną, którą zabiera ze sobą, gdy kończy,
To tak, jak gdyby wyrywał swoją stronę z księgi Akaszy,
Albo zwijał swoją wersję z całości rzeczywistości wyrazu.

Nie sądzę, że by to miało wpływ na te inne strony,
Bo to na nich rozwija się i rozmywa wątek jednostki,
Jak płatek kwiatu z całości kwiatów drzewa magnolii..
Czasu..




https://www.youtube.com/watch?v=tMRQOdkhDeM


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz