piątek, 23 stycznia 2015

Świt Gai?

"Zostanie zabrana mala grupa spoleczna do innego, wyzszego bytu"  

...Tak mowia proroctwa od wiekow a przeznaczone na nasze czasy.  ...
Kiedy ?   W tym wieku. 
Kto ? Ludzie przystosowani do 5W.  
Gdzie ?  Planeta Ziemia.   
Ilu ?   Kazdy  "wybrany"  juz o tym wie.   ... 

 Pozostali  przejda  "burze"  a potem odejda  tam skad przybyli.
 
W świt Gai, wpisane jest nasze życie, tak jak lasu drzew na wiosnę,
A my jesteśmy na tyle młodzi w nim jak szkółka leśna sadzonek,
Dlatego by las wyrósł od korzeni do korony, musimy się ukorzenić.  
 
gorgeous blue ice curtains, Grand Island MI

Prawdopodobnie tu jesteśmy w wewnętrznej ziemi,
Pewnie tak oglądamy jej sklepienie pod oczami jw.

Reinkarnacja tu służy stworzeniu podstaw ukorzenienia,
By drzewo wymiarowe wyrosło do dwunastego poziomu,
To drzewo to Brahma, w którym żyjemy i jemu służymy,
W całym obiegu, jak cząsteczek wody w kapilarach drzewa.
 
 
http://www.astro.eco.pl/reinkarnacja.html

http://thespiritscience.net/2015/01/19/how-to-change-the-world/

The secret to changing the world is through your passions!
It is that forward push inside of us that make us take action.

We all hold the capacity to change the world; but what does this really mean?
There are so many ways we can shift the collective consciousness
just by being genuine in all of our interactions
and preforming everything to the best of our ability.


Gdy jesteśmy z nim w kontakcie to razem współpracujemy,
Tworząc drzewo życia całej korony naszej świadomości bytu,
Gdy nie, przeszkadzamy w obiegu jak nadmiar złego cholesterolu.

Gdy jesteśmy w kontakcie, rośnie wszystkich świadomość,
Schodzi z góry tak jak ze słońca światło, kody informacyjne,
Zasilają one jak prana chlorofil w komórkach, my z korzeni,
Zasilamy drzewo informacjami, o naszych doświadczeniach.

 Jesteś takim Pięknym Światłem,
Jaśniejesz Mocą milionów Słońc…

Isobelle
20-01-2015

 
Niepewność - Adam Mickiewicz.
Gdy cię nie widzę, nie wzdycham, nie płaczę,
Nie tracę zmysłów, kiedy cię zobaczę;
Jednakże gdy cię długo nie oglądam,...
Czegoś mi braknie, kogoś widzieć żądam;
I tęskniąc sobie zadaję pytanie:
Czy to jest przyjaźń? czy to jest kochanie?

Gdy z oczu znikniesz, nie mogę ni razu
W myśli twojego odnowić obrazu?
Jednakże nieraz czuję mimo chęci,
Że on jest zawsze blisko mej pamięci.
I znowu sobie powtarzam pytanie:
Czy to jest przyjaźń? czy to jest kochanie?
Cierpiałem nieraz, nie myślałem wcale,
Abym przed tobą szedł wylewać żale;
Idąc bez celu, nie pilnując drogi,
Sam nie pojmuję, jak w twe zajdę progi;
I wchodząc sobie zadaję pytanie;
Co tu mię wiodło? przyjaźń czy kochanie?
Dla twego zdrowia życia bym nie skąpił,
Po twą spokojność do piekieł bym zstąpił;
Choć śmiałej żądzy nie ma w sercu mojem,
Bym był dla ciebie zdrowiem i pokojem.
I znowu sobie powtarzam pytanie:
Czy to jest przyjaźń? czy to jest kochanie?
Kiedy położysz rękę na me dłonie,
Luba mię jakaś spokojność owionie,
Zda się, że lekkim snem zakończę życie;
Lecz mnie przebudza żywsze serca bicie,
Które mi głośno zadaje pytanie:
Czy to jest przyjaźń? czyli też kochanie?
Kiedym dla ciebie tę piosenkę składał,
Wieszczy duch mymi ustami nie władał;
Pełen zdziwienia, sam się nie postrzegłem,
Skąd wziąłem myśli, jak na rymy wbiegłem;
I zapisałem na końcu pytanie:
Co mię natchnęło? przyjaźń czy kochanie?
autor płaskorzeźby- Eldsoky Nahat.

Niepewność - Adam Mickiewicz.

Gdy cię nie widzę, nie wzdycham, nie płaczę,
Nie tracę zmysłów, kiedy cię zobaczę;
Jednakże gdy cię długo nie oglądam,
Czegoś mi braknie, kogoś widzieć żądam;
I tęskniąc sobie zadaję pytanie:
Czy to jest przyjaźń? czy to jest kochanie?

Gdy z oczu znikniesz, nie mogę ni razu
W myśli twojego odnowić obrazu?
Jednakże nieraz czuję mimo chęci,
Że on jest zawsze blisko mej pamięci.
I znowu sobie powtarzam pytanie:
Czy to jest przyjaźń? czy to jest kochanie?

Cierpiałem nieraz, nie myślałem wcale,
Abym przed tobą szedł wylewać żale;
Idąc bez celu, nie pilnując drogi,
Sam nie pojmuję, jak w twe zajdę progi;
I wchodząc sobie zadaję pytanie;
Co tu mię wiodło? przyjaźń czy kochanie?

Dla twego zdrowia życia bym nie skąpił,
Po twą spokojność do piekieł bym zstąpił;
Choć śmiałej żądzy nie ma w sercu mojem,
Bym był dla ciebie zdrowiem i pokojem.
I znowu sobie powtarzam pytanie:
Czy to jest przyjaźń? czy to jest kochanie?

Kiedy położysz rękę na me dłonie,
Luba mię jakaś spokojność owionie,
Zda się, że lekkim snem zakończę życie;
Lecz mnie przebudza żywsze serca bicie,
Które mi głośno zadaje pytanie:
Czy to jest przyjaźń? czyli też kochanie?

Kiedym dla ciebie tę piosenkę składał,
Wieszczy duch mymi ustami nie władał;
Pełen zdziwienia, sam się nie postrzegłem,
Skąd wziąłem myśli, jak na rymy wbiegłem;
I zapisałem na końcu pytanie:
Co mię natchnęło? przyjaźń czy kochanie?

autor płaskorzeźby- Eldsoky Nahat.

Właśnie tak powinniśmy kochać i szanować Gai'ę
To nasza matka rodzicielka i na koniec pyłu świtu,
Przed narodzinami nowej gałęzi i owoców drzewa.

Tylko wtedy tak pięknie Adam pisał i Grechuta śpiewał,
Bo oni byli z rdzeniem drzewa we wspaniałym kontakcie.

Tree House in Loch Goil, Scotland

Czy najpierw jesteśmy jak korniki w pniu drzewa,
A potem zamieszkały zwierzęciem w tym domku,
By potem jak ptaki osiedlić się w koronie drzewa?

Ale najpierw musimy zrobić porządek we własnym domu:

http://www.prisonplanet.pl/nauka_i_technologia/bro_technotroniczna_1,p563650511



https://www.youtube.com/watch?v=kxdtuFHI3FQ



http://thespiritscience.net/2014/11/01/secret-of-life-explained-by-children/


http://earthweareone.com/7-secrets-to-knowing-your-higher-self/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz