niedziela, 4 stycznia 2015

Serce

Twoje Serce <3

WSZYSTKO, czego szukasz,
możesz znaleźć w umyśle
Możesz w NIM też znaleźć to,
czego nie szukasz.

Jednak PRAWDĘ odnajdziesz
tylko poza UMYSŁEM.
W najgłębszej przestrzeni 
twojego SERCA.

A gdy JĄ odnajdziesz,
możesz NIĄ przeniknąć WSZYSTKO
jako rozpoznanie, zrozumienie:)))

 Z całego spektrum możliwości i form istnienia, które oferuje nam wszechświat, mogę wybrać to, co sobie wymarzę, wyśnię, zaprojektuję... Jednak pamiętam, że moje marzenia ogranicza moja wyobraźnia, a moją wyobraźnię ograniczają moje: programy, nawyki, wierzenia, przekonania, przywiązania i... mój strach. Dlatego wolę sobie nie wyobrażać już niczego, dlatego wolę być odważna wchodząc do łona, w którym jest cały kosmos, a ja się w nim roztapiam...

Gdy pozbywam się tych ograniczeń, wtedy mogę dostrzec o wiele więcej możliwości niż "wcześniej" czy "przedtem". Wtedy przychodzi do mnie wiedza, której nigdy wcześniej nawet wyobrazić bym sobie nie mogła. Wtedy z radością mogę nawet pozostać w tej formie istnienia, w której JESTEM. Gdy osiągam wolność, przestaje mieć znaczenie forma i miejsce istnienia. Wówczas po prostu jestem, tu i teraz, i przejawiam się w całkowitej harmonii z całym stworzeniem, ze wszystkimi formami istnienia w całym wszechświecie, który istniał, istnieje i będzie istnieć. A ja mogę podróżować w jego różnych obszarach czasoprzestrzennych.

Ja jestem - ja jesteś... Ja jestem - Ty jesteś... Ja jestem, Ty jesteś ja (mną)... Ja w tobie, a ty we mnie. Jestem inną tobą. Jesteśmy swoimi lustrzanymi odbiciami. Jestem w PRA-DOMU.
 
Ciągle o sercu mówimy jako o tej bramie do innych światów,
Ale jak się do nich dostać świadomością, zdania są podzielone,
Jedni mówią, że uwagą umysłu świadomości w trakcie medytacji.
 
Inni, że nie należy nic robić, tylko tkwić w miłości jak w medytacji,
Wtedy taki stan sam przyjdzie i drzwi raju otworzy, jak tutaj powyżej,
Nie wiem, wiem tylko tyle, co z własnego doświadczenia, że to nie to.

Każdy potrafi kochać, to wrodzony dar. Jednym przychodzi to spontanicznie, lecz większość z nas musi się tego ponownie nauczyć. Musimy przypominać sobie, jak się kocha, i wszyscy bez wyjątku spalić się w ogniu minionych namiętności, przeżyć raz jeszcze radość i udręki, wzloty i upadki, aż w końcu uda nam się dostrzec tajemniczą nić, która łączy wszystkie nasze spotkania.

Jedenaście minut  – Paulo Coelho
 
Wiem, że, a na ogół jest mi dane w alegorii odpowiedź otrzymać,
Tak było i we śnie i to w kształcie pewnych sytuacji, czy obrazów,
Byłem jak we śnie, czy też nie, w dziwnym stanie obrazów i wizji.
 
Mógłbym to porównać do płyty DVD, obrazu jako naklejki na niej, a zaraz potem,
Film całościowy w ruchu akcji o nieprawdopodobnym tempie świadomości uwagi.
 
Coś w rodzaju przeglądu życia wcielenia, a po zapamiętaniu i następny,
Co ciekawe były one ze sobą powiązane, ale postacie już w innych rolach,
Jaki sens z tego wynikał, to jak gdyby jeden z drugiego i z moim udziałem,
Chociaż ciała miałem różne, wiedziałem kim byłem i w pełni świadomości.
 
http://tamar102.bloog.pl/id,345296218,title,Czas-decyzji,index.html

Erwachen<3 Mit offenen Herzen ins neue Jahr

Przykładowo stałem, jak on tu powyżej siedzi i na wierzchołku góry,
Na koniu w pełnym oporządzeniu wojownika i z widokiem na dolinę,
Wiedziałem z tęsknotą, że wracam do domu, że na mnie czeka rodzina,
Unoszący dym paleniska z wigwamu, potwierdzał ich obecność w domu.

Nie to było najwspanialsze, ale to rozpierające uczucie spełnienia tęsknoty,
Widocznie miało to takie mocne znaczenie, że utrwaliło się w mej pamięci,
Przez większość późniejszych wcieleń, podobnie zapisanej w pamięci Akaszy.



A jednocześnie w tym stanie to nieprawdopodobne uczucie,
Znajomości obrazu, konia na którym siedzę, broni i uprzęży,
Tak jak miał pełną świadomość osobistego udziału w nich tzn.,
Ułożenia konia, jak i autorstwa wykonawstwa tego co miałem.

Było to tak intensywne, że po ocknięciu z tego stanu, nie mogłem zasnąć,
Ale gdy zapisałem to w obecnej pamięci, zapadałem w nowe wcielenia...
Co ciekawe pasowały jak ulał, podobnie, jak puzzle do całości ich obrazu.



https://www.youtube.com/watch?v=DovVacIXLWE

http://www.youtube.com/attribution_link?a=f7jdQdqR6ZI&u=%2Fwatch%3Fv%3Dl-Ms5cJeFLc%26feature%3Dshare

Na blogach facebook'a tych zajmujących się sprawami duchowymi,
No stop ktoś podnosi temat historyczny z przeszłości, no nim dzieli,
Na wydarzenia dobre i złe, sensacyjne byleby zabłysnąć przed innymi.

Nie dociera do ludzi nierozumiejących podstawy iluzji tutaj rozdzielenia,
Podobnie dzielenia na dwojakie i coraz bardziej przeciwstawianych sobie,
Ale również i tych, co przyznają się do rozumienia, ale już nie w praktyce!

Nie rozumieją to ci po stronie światła, że przerzucanie uwagi w drugą stronę,
Jedynie powiększa amplitudę wahadła i w ten sposób oddaje drugiej energię,
Przykładowo pasjonowanie się Auschwitz, czy były komory gazowe, czy nie,
Jedynie pogłębia dualizm odchylenia zwiększając podział oburzonych i złych.

Jeśli wszystko jest wytworem umysłu to tylko serce może go trwale usunąć,
Gdy tego nie zrobimy przenosi się jak zaraza w naszym życiu na przeżycia.
A przecież liczy się tylko teraz, z którego jak rośliny wyrasta nasza przyszłość.

Zdjęcie użytkownika Synergia rozwoju.

https://www.youtube.com/watch?v=t9dLRikkPT0

Serce człowieka wytwarza sześćdziesiąt razy silniejsze pole elektryczne w porównaniu z mózgiem oraz pięć tysięcy razy silniejsze pole magnetyczne. Pole elektromagnetyczne serca zmienia się w zależności od uczuć i emocji, jakie odczuwamy, może ono również wpływać na ludzi z naszego otoczenia.
"Serce człowieka wytwarza sześćdziesiąt razy silniejsze pole elektryczne
w porównaniu z mózgiem oraz pięć tysięcy razy silniejsze pole magnetyczne.
Pole elektromagnetyczne serca zmienia się w zależności od uczuć i emocji,
jakie odczuwamy, może ono również wpływać na ludzi z naszego otoczenia."



 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz