piątek, 24 stycznia 2014

Wizje


Czy dzięki naszym wizjom tworzymy własne światy,
A one zgodnie ze fraktalami Fibonacciego się nakładają,
Wszystko na to wskazuje jeśli jesteśmy współtwórcami,
I mamy świętą wolną wolę daną nam od Stwórcy samego.

To my tworzymy kształty myśli jako te myślokształty,
A układając się w różnorodne struktury kwiatu życia,
Tworzą nam nieskończenie wiele projektów dla uczucia,
Wolność myśli to jedno, ale najważniejsze są teraz uczucia,

To one krystalizują niby automatycznie i bez naszej świadomości umysłu,
Zanim się sami zorientujemy, że tworzymy wszystko co myślimy i o innych,
To największa lekcja życia jako walki z wiatrakami stworzonymi przez siebie!

Jak się przyznać samemu sobie, że atak na nas, sami prowokowaliśmy,
Sami myśląc wcześniej o nim i w innym kontekście przebiegu zdarzeń?




Integralną częścią życia jednostki jest kontemplacja, 
o której mamy skłonność zapominać pod pretekstem pracy i obowiązków.

Sri Amma Bhagavan


Kiedy przestajesz nazywać to co się dzieje,
 wtedy naprawdę zaczniesz widzieć.

Sri Amma Bhagavan



Wizje oparte są na wyobraźni, a ta na doświadczeniach,
Nie można pisać, czy malować i nie mając bazy danych,
Ale często ta baza zdobyta w tym życiu tylko przeszkadza,
Bo nie mamy pełnej świadomości bazy danych z Akashy.

Wtedy, gdy nie ulegniemy zaufaniu naszego wewnętrznego Mistrza,
Nie stanie się osiągalne nasze poznanie i realizacja wizji tu i teraz,
Często wpadamy w depresję lub w gwałtowność niekontrolowanych,
Wydarzeń niby prowokowanych przez innych, a tworzonych przez nas!

Nie ma innej drogi wtedy, jak wejście do własnego wnętrza,
Bardzo dobrze pomaga w tym Ayahuasca i gotowe już DMT,
Głównie wtedy gdy nie jesteśmy sobie go w sobie wytworzyć,
Trudno żądać od kogoś w depresji o fale radości w jego stanie,
A to jest warunek wydzielania pozostałych hormonów szczęścia.

Bo one pomagają nam skonfrontować problemy z rzeczywistością,
Wyprowadzić nas z przeżywania pętli czasowej starej przeszłości,
W stanie radości tworzenia, gdy je dotykasz to promień trzeciego oka,
Rozjaśnia je jak słońce wpadające do ciemnych zakamarków katakumb.

Przeżyłem to w szpitalu, wtedy podczas podróży do światów,
Kiedy to na samym dole znalazłem artefakt najstarszej religii,
Kozła z szyderczym uśmiechem na gębie promieniującej radością,
Ze spotkania z moim spojrzeniem rozświetlającym tamten świat...



Nie wiem, czy to moja anty wizja porażki Radwańskiej i w niej tryumf Azarenki,
Dodała Agnieszce trochę więcej sił do zwycięstwa, czy to lekcja dla mnie samego,
Bym nie uwierzył w wizje i przepowiednie prekognicji, ale liczył tylko na siebie?

Wydaje mi się, że bardziej prawdopodobna jest druga opcja,
Potwierdzająca to, że nic nie jest z góry i pewne i ostateczne,
Że w każdej chwili mamy wpływ na przyszłość w twórczości,
Że nie jest ona niczym zdeterminowana w iluzji naszego umysłu!



Cieszę się, że w tym aspekcie udało mi się powstrzymać wizję Łukaszenki,
Właśnie to gra Agnieszki, odsłania głównie błędy innych i jest ich lustrem,
Jest ona świetnym przykładem prezentowania naszych słabości ekranu iluzji.

Może tu znajdziemy rozwiązanie: http://www.annakubica.com/transformacja-1-2.html

http://zenforest.wordpress.com/2008/06/05/tak-mocno-pragniesz-oto-przyczyna-dlaczego-nie-otrzymujesz/




 PRAWDZIWA TWARZ SZCZĘŚCIA  


 Kiedy pytasz mnie kim jestem …..


Spoglądasz w lustro swej Mocy


 By ujrzeć wszystkie kolory tęczy


 Jakie w sobie odnaleźć pragniesz  


 Ty jesteś innym mną  


I pragnę się dziś z Tobą spotkać


Rozjaśnić wszystkie cienie


Światłem naszej Miłości. 


 Gdy pytasz mnie kim Jestem  


 Znikam czasem bezpowrotnie


 Byś mnie na nowo odnalazł


Tutaj gdzie zawsze Jestem


 Gdy oddycham lekko Tobą


I kąpię się w wodospadzie Prawdy


 Miłość chyli głowę w podziękowaniu


 Za otrzymaną szansę – ŻYCIE


 I znów oddycham Tobą  


Widzę Ciebie.

/Autorka od dawna przeze mnie podziwiana Anna Bogusz/

2 komentarze:

  1. Marku drogi, dziękuję za te słowa, lecz nie mnie są one przeznaczone. Ja jestem tylko autorką bloga i zamieszczam na nim raczej nie swoje teksty, są to tłumaczenia oraz m. in. poezja Pięknej Istoty, cudownego Anioła Dźwięku - Sophii, która zwie się Sercem Ziemi, lecz jest także ogromnym, bijącym sercem gwiazd i całego Wszechświata. Serdecznie Cię pozdrawiam i autentycznie podziwiam Cię. Namaste.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie zmieniam swego zdania co do Ciebie i powiem Ci, że nic nie jest nasze tylko przez nas przepływa, im łatwiej tym piękniej, dzięki za tłumaczenia to na prawdę katorżnicza praca...

    OdpowiedzUsuń