wtorek, 21 stycznia 2014

Fractale Fibonacciego



Czuję, że to zrozumienie fraktali i spinów energii pozwoli wytłumaczyć,
Dlaczego mój bio-komputer mózgu działa wielokrotnie szybciej niż super..
komputer?



W moim, coś się dzisiaj poprzestawiało, bo zobaczyłem w Onet.pl Azarenkę,
Z tryumfem uderzającą ręką w rakietę, ale już po wygranej z naszą Radwańską,
Po wyłączeniu kompa chciałem to obejrzeć w TV, ale zaraz sobie uzmysłowiłem,
Że coś tutaj nie gra i to nie tak, bo miała grać z piękną hiszpanką dzisiaj w tenisa.

Więc już dzisiaj obejrzałem mecz zwycięski A. Radwańskiej,
A jutro spróbuję trzymać za nią kciuki, aby się nie sprawdziło,
Nie wiem, czy nazwać to zjawisko prekognicją, czy pętlą czasu,
A może to przedwcześnie włączyła mi się inna opcja w mózgu.

Życzę naszej tenisistce jutro zwycięstwa,
A więc spróbuję wyciągnąć tą opcję inną,
Albo jak się obudzę nową stworzę własną,
W której zostanie zwyciężczynią Aus.. Open.

http://innemedium.pl/wiadomosc/wszechswiat-moze-byc-czyms-w-rodzaju-gigantycznego-mozgu


Tą koncepcję według mnie potwierdza idea fraktali Fibonacciego,
Prawdopodobnie ten świat może być dla nas bardziej zrozumiały,
Jako nie tylko sieć neuronów wszerz, ale i w głąb struktury świata,
Punkt w punkcie i rozwiniętym jak baba w babie i jak punkt w kole.


Jak rozgwiazda!




Potwierdzają to koncepcje wiedzy wschodu i te mówiące również,
Że każdy z nas, tak jak i punkt w kole, zawiera całość wszystkiego,
Mam na myśli, że jesteśmy świadomie zagęszczeni tu z całości nas,
Ale faktycznie jesteśmy wszędzie jak całość koła Stworzenia punktów.

Tak jak rozumiem tą jedność wszystkiego we wszystkim w całości,
To najlepszym porównaniem jest ocean wody z kroplami w środku,
Podobny ocean jest w głąb każdego punktu kropli podobnie i atomu,
W nim kosmos, kto wie, czy nie podobnie zbudowany i dalej następny.



Warto obalać kanony i opróżniać mózg z wiedzy,
By zastawiać miejsce na olej mądrości z góry ^
Nie mielić w nim, jak w pralce stare koncepcje,
Ale rozwiesić jak gacie na sznurku nowej wiedzy,
Gdzieś wiatr historii czasu je rozwieje po świecie,
Albo zapisze to wszystko co się wydarzyło na płycie,
Podobno to woda wszystko o nas zbiera dla Boskiego,
Superkomputera Boga wszystkiego co jest w formie Akaszy





http://zbawienie.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz