poniedziałek, 20 stycznia 2014

Wibracja



Kim jestem ???


Źródłem
bez początku i końca
niezmiennym…
przebudzonym sercem…
ciepłem, radością,
śmiechem ...

Jestem kim jestem ...
wdzięk błyszczy
uśmiechniętą twarzą
ku sobie, dla siebie
i poprzez siebie ...

/Nick Demetry/

 Falą grawitacyjną energii spinów.
W polu elektromagnetycznym....
Wibracją..


Nothing is wrong with the body.
Nothing is wrong with the mind.
Nothing is wrong with the heart.
But the ego identity!
This is where the 'man' is born.
Where he lives
and where he dies
in ignorance of his real being.
Remember inside your heart:
'I am the timeless Self.'


~ Mooji


Właśnie to dla tej rozkoszy dualności, tutaj się wcielamy,
Nurkując jak w oceanie, bo inaczej jesteśmy w Nirwanie, 
A gdy z niej wyjdziemy poza materię, to jesteśmy w Nim, 

To tylko amplituda dualizmu się zmniejsza,
 Aż do zera Nirwany i gdy z niej wychodzimy,
Tu schodząc w dół rośnie i to zależy od ciebie, 
Jesteś zagęszczoną nieprawdopodobnie energią, 
A proces odwrotny prowadzi do jej rozproszenia,  
Bo to ona jest świadomością i na wszystko co jest..



Taki spin, jako znak nieskończoności wibracji, tworzy materialne życie w iluzji,
To on tworzy złudzenie dualizmu światłocienia, w zależności od naszej uwagi,
Jak skłaniamy uwagę na cień to obraz dwoistości się wyostrza amplituda rośnie,
Gdy odwracamy uwagę od tła cienia to jak w naczyniu połączonym się przelewa,
Widziałem to na filmie w Planete w programie o neuronach jak się jako atomy..

Pismo głosi: 
"Jedynie dobro i miłosierdzie prześladują mnie przez wszystkie dni mego życia". 
Twój święty przodek Baal Szem Tow tłumaczy: "Stwórca jest twoim cieniem!" 
To znaczy, że jak cień podąża za ruchami człowieka i wszystkie jego dążenia 
są zgodne z dążeniami człowieka, więc tak każdy człowiek dąży 
za ruchami Stwórcy, a w obudzeniu miłości do Stwórcy ma zrozumieć, 
że to Stwórca obudził się ku niemu w ogromnej tęsknocie.
 /z Listu 19 Baal ha-Sulama



Na tym polega nasza wolna wola...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz