niedziela, 26 stycznia 2014

Kim jestem na prawdę?



Kim jestem, myślą, mową, czy też uczynkiem?
A może wszystkim jednym na raz, jak w iluzji?

https://www.youtube.com/watch?v=EKtevjrZOGs


Zapewne jestem tym, co sam i sobą tworzę,
Pięknem kiedy piękno, jak i koszmarem nocy,
Gdy odbiciem stanu ducha zatopionego w iluzji.

http://www.shaumbra.pl/przekazy/adamus/Discovery/5%20-%20Odkrycie%205.html



O wierze (w siebie):

"Rózia w drodze do przedszkola:
- O kotek! Ale czemu ucieka?
- Może się nas boi...
- A czemu?
- Hmm, może nie wie czego się po nas spodziewać?
- To czemu kotek nie może w nas uwierzyć?
... tak sobie pomyślałam, że może dlatego, 
że często my sami w siebie nie wierzymy..."


GDY MAM WIARĘ W SIEBIE

Mając wiarę w siebie żyję na poziomie maksimum egzystencji. 
Wiem, co we mnie naprawdę tkwi. Stać mnie na podjęcie jakiegokolwiek ryzyka, rozwijam się jako osobowość,  czynię to, co jestem w stanie zrobić, czyli wykorzystuję swój rzeczywisty potencjał.

Człowiek bez wiary w siebie nie robi nic, nie ma nic, jest nikim.
Człowiek mający wiarę w siebie robi wszystko, ma wszystko, jest wszystkim.

Grafik - Tumblr

www.wewnetrznedziecko.com
@[482425801827449:274:W poszukiwaniu drogi do "wewnętrznego dziecka"]



GDY MAM WIARĘ W SIEBIE 
 Mając wiarę w siebie żyję na poziomie maksimum egzystencji.
 Wiem, co we mnie naprawdę tkwi. 
Stać mnie na podjęcie jakiegokolwiek ryzyka, rozwijam się jako osobowość, 
 czynię to, co jestem w stanie zrobić, czyli wykorzystuję swój rzeczywisty potencjał. 
 Człowiek bez wiary w siebie nie robi nic, nie ma nic, jest nikim. 
Człowiek mający wiarę w siebie robi wszystko, 
ma wszystko, jest wszystkim. Grafik - Tumblr 
L

Symbolicznie, tak jak zaleca Adamus, musimy wyjść z iluzji,
Z pełną odpowiedzialnością za świadome teraz tutaj życie....
By wejść w nie z powrotem zostawiając przeszłości artefakty,
Świadomie bez dokonywania wyboru niechcianych rzeczy innych,
Zajmowania się cudzymi sprawami, a nawet i najbliższej rodziny..

Zróbmy też coś dla siebie, bez chcicy i wątpliwości, co do jej zasługi,
Tak po prostu spontanicznie i nie musi to być coś wielkiego, drobiazg;
Wycieczka na wyspy Kanaryjskie, czy do Ameryki Łacińskiej w podróż!





"Pewien ptak codziennie chronił się w suchych gałęziach drzewa, 
stojącego pośród rozległego pustynnego krajobrazu. 
Razu pewnego trąba powietrzna wyrwała drzewo z korzeniami,
 i biedny ptak musiał przelecieć aż sto długich mil, zanim, 
wyczerpany, znalazł sobie nowe schronienie. 
Gdy wreszcie, po długim locie dotarł do gęstego lasu, 
znalazł tam niezliczone drzewa, które uginały się od owoców…
- Gdyby uschnięte drzewo ocalało, nic nie skłoniłoby ptaka, by wyrzekł się bezpieczeństwa i poszybował w przestworza.
Nieszczęścia mogą prowadzić do rozwoju.
Trzeba tylko zrozumieć lekcję jaka się w nich kryje."
OSHO



1 komentarz: