piątek, 6 grudnia 2013

Niech kwitną





ŹRÓDŁO WSZYSTKICH BYTÓW.
JA JESTEM GOTÓW,
ABY PRZYJĄĆ DO MNIE FILAR WIEDZY. ABYM OTRZYMAŁ WIEDZĘ
O RZECZACH TAKIMI JAKIE ONE SĄ.
JA PROSZĘ TĄ JEDNĄ SIŁĘ BYTU
O MOCNE ZAKOTWICZENIE WE MNIE TEGO FILARU,
ABYM WSZECHWIEDZĄCO I WSZECHOBECNIE
DZIAŁAŁ DLA DOBRA WSZYSTKICH.
BĄDŹ OPIEKUNEM MOJEGO SERCA,*
PRZEMIEŃ W ŚWIATŁO WSZYSTKO TO
CO MOGŁO SIĘ WE MNIE WYKSZTAŁCIĆ
PRZEZ DŁUGI CZAS W CIEMNOŚCI.

http://wolnaplaneta.pl/terra/2013/11/29/29-listopada-2013-zakotwiczenie-filaru-wiedzy-live-stworca/


JA UPOWAŻNIAM BOSKIE ŚWIATŁO
ABY BEZKOMPROMISOWO I BEZWARUNKOWO WSPOMAGAŁO
MOJĄ PRZEMIANĘ W CAŁKOWICIE ŚWIADOMĄ ISTOTĘ.
JA JESTEM SIŁĄ, ŻYCIEM I MIŁOŚCIĄ.
NIECH TAK SIĘ STANIE. W WIECZNOŚCI. 
AMEN.

  Zdjęcie


 Posiedźmy w ciszy jak najdłużej dopóki można,
Nie dajmy się ponieść emocjom wzbudzonych,
Niby przez innych, ale na ekranie naszego życia!

Nikt nie jest wstanie zaburzyć tafle świadomości,
To jest nasza powierzchnia i wewnętrznego jeziora,
Spokoju ducha i równowagi naszych komórek ciała!



Miłość jest wszędzie i zawsze, tutaj i teraz. Nawet zwykłe stanie w kolejce w zatłoczonym sklepie może być błogim doświadczeniem jeśli tak wybierzemy. Obserwuję tych wszystkich ludzi, tak bardzo zamkniętych w swych umysłach, a zarazem tak pięknych jako Boskie Istoty. Każdy z nich myśli co musi zrobić, gdzie musi pójść, ale przecież to zwyczajne doświadczenie bycia w sklepie też może być cudowne... Wystarczy Świadomość Serca i Promienista Radość. Uśmiecham się do wszystkich ale nikt na mnie nie patrzy. Nie zrażam się, po prostu emanuję światłem. Kocham siebie i wszystkich jako Jedną Świadomość. Nie chcę być nieświadomy w żadnej chwili mego życia, nawet tej najbardziej przyziemnej. Pragnę być Latarnią Miłości, która świeci zawsze i wszędzie, dla wszystkich, nawet jeśli nikt tego nie zauważy. Nic innego mnie nie ekscytuje poza Prawdą. Jeśli tylko wybieram coś innego, jakąś iluzję lub kłamstwo, to od razu stwarzam sobie cierpienie, zatem jaki tego cel? Po prostu wybieram tylko Miłość, która jest Jedyną Prawdą





http://2012allabout.blogspot.com/2013/11/aa-micha-2811-dziekczynienie-za-to-co.html

Wywiad z Markiem jest tu jak najbardziej na miejscu,
Z uwagi na podobne do moich doświadczenia i drogi,
Nie uzdrawiam ludzi jak on, bo wiem, że robi to każdy,
Wszystko zależy od wewnętrznej świadomości intencji,
Od pozytywnego uzdrowiciela, aż do złodzieja qui energii,
Co ważne to jak potwierdza, że to wszystko od nas zależy!

 http://www.yasni.info/ext.php?url=http%3A%2F%2Fwww.mackowski.terapie.org.pl%2Fo-mnie%2F&name=Marek+Ma%C4%87kowski&showads=1&lc=pl-pl&lg=pl&rg=pl&rip=pl

To co mnie się podoba to komunikacja z własną Jaźnią w spokoju,
Pozwala w sobie Jej działać, bo to Ona decyduje o tym, a nie my!

http://www.youtube.com/watch?v=QO_C925vGrY&feature=player_embedded


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz