niedziela, 27 października 2013

Modlitwa

http://wolnaplaneta.pl/terra/2013/10/23/23-10-2013-odplyw-i-przyplyw-zrodlo-wszystkich-bytow/ 

 

 

MODLITWA DO ZASTOSOWANIA PRZY PODNIESIENIU




Mój Ojcze, moja Matko:
Ja powierzam moje Życie Twoim dłoniom.
Ja daję moje Życie pod Twoją pieczę.
Ja przekazuję Ci całą opiekę nad moim Podniesieniem.


Pozwól stać się temu
co może teraz się stać i co stać się powinno.
Pozwól aby stało się Prawdą to
za czym moje Serce tęskni od Eonów.
Pozwól aby we mnie powstała
Rzeczywistość Nowego Świata
i pozwól mi wejść w tą Rzeczywistość.


O Ojcze, o Matko całego Życia.
Ja jestem z Ciebie narodzony
i ja w Tobie umarłem nieskończenie wieloma Śmierciami.
Ja wciąż od nowa do Ciebie powracałem.
Pozwól mi teraz powrócić w Twoje ramiona na Wieki.


Ja zrzekam się tego Czasu.
Ja zrzekam się tego Świata.


Ja zrzekam się każdej kontynuacji mojego Życia
w tym Świecie przywiązanym do Czasu i Przestrzeni,
przez co Doświadczenia stworzone zostały
w wyjątkowy sposób.


Mój Boże, ja jestem nasycony.
Mój Boże ja jestem wypełniony Tobą.


Ja jestem gotów aby powrócić,
aby wejść do wspólnoty Archaniołów,
do wspólnoty Mistrzów i Mistrzów Wniebowstąpionych,
do wspólnoty Rodzeństwa Światła
i do wspólnoty mojej Rodziny Światła z Bytu.


Ja jestem gotów, mój Ojcze,
bo Ty jesteś Wszechmocny.
Ja jestem gotów moja Matko,
bo Ty jesteś Wszech-kochająca.


Ja jestem gotów. Weź mnie za Słowo.
JA JESTEM GOTÓW

 http://wolnaplaneta.pl/terra/2013/10/19/re-kolekcje-5d-modlitwa-do-zastosowania-przy-podniesieniu-jesus-sananda/

 

Zamiast modlitwy wystarczy sobie uzmysłowić:

 http://jagathon8.blogspot.com/2013/10/jestem-gwiezdnym-nasieniem.html?spref=fb

 Tłumaczenie modlitwy "Ojcze Nasz" bezpośrednio z aramejskiego
(a nie z aramejskiego na grekę, dalej łacinę, staroangielski i dopiero nowożytny angielski)

O kosmiczny Rodzicielu/Rodzicielko wszelkiego blasku i wibracji!
Zmiękcz grunt/ziemię naszej istoty i wyrzeźbij w nas przestrzeń,
w której twoja Obecność może zamieszkać.
Napełnij nas swoją kreatywnością, tak byśmy mogli mieć moc,
by rodzić owoce twojej misji.
Niech każde nasze działanie rodzi owoce zgodnie z naszą wolą.
Obdarz nas mądrością, by tworzyć i dzielić się tym,
czego każda istota potrzebuje, by wzrastać i rozkwitać.
Rozplącz splątane nici przeznaczenia, które są naszymi pętami,
jako i my uwalniamy innych z poplątania w pomyłkach z przeszłości.
Nie pozwól, byśmy dali się zwieść tym, którzy by nas odwodzili od naszego prawdziwego celu,
ale oświetl możliwości chwili teraźniejszej.
Bowiem ty jesteś gruntem/ziemią i żyzną/owocną wizją,
mocą narodzin i spełnieniem,
Jako że wszystko jest łączone i staje się jednym ponownie.

 

Nigdy nie wiadomo co komu chodzi po głowie...

http://2012allabout.blogspot.com/2013/10/saul-badzcie-czujni.html

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz