wtorek, 21 sierpnia 2012

Bliżniaczy płomień - Twin flame sacred keys


♥~When we understand ourselves as a SOUL ♥ we understand our Twin Flame ♥ because we are the exact SOUl vibration ♥ frequency ♥ That frequency makes up certain words ♥ that shows us the shared I AM Name ♥ which naturally is the Dream of the Soul ♥ When we have this awareness we begin to understand the ONE soul and merge in harmony and bliss ♥~words by Liora
www.twinflame1111.com


 TO CUDOWNE CO DO MNIE TERAZ PRZYSZŁO W ŚWIADOMOŚCI!
BO TO JEST TO, ŻE WSZYSTKIE NAPOTKANE W ŻYCIU KOBIETY,
NIEZALEŻNIE OD BLISKOŚCI - BYŁY REPLIKĄ NA EKRANIE ŻYCIA,
WSZYSTKIE; OD MATKI POCZĄWSZY, ŻONY, CZY KOCHANKI I INNE,
POKAZAŁY MI SIĘ W WIZJI JAKĄ DOSTAŁEM W CZASIE CEREMONII!

TAK JAK  OBRAZ PRZEWIJAJĄCY SIĘ W PRZYSPIESZENIU W TELEWIZJI,
TWARZY LUDZI RÓŻNYCH KOLORÓW SKÓRY, CZY NARODOWOŚCI I PŁCI,
Z TĄ RÓŻNICĄ, ŻE TYLKO JEDNEJ PŁCI MOJEGO BLIŹNIACZEGO PŁOMIENIA! 

TO CUDOWNE UCZUCIE I NIEWYPOWIEDZIANEJ ULGI,
ŻE NASZ PARTNER BLIŹNIACZEGO PŁOMIENIA JE GRAŁ,

WIĘC NIGDY I Z NIKIM GO NIE ZDRADZIŁEM GDY KOCHAŁEM,
NAWET WTEDY GDY NIE KOCHAŁEM A RANIŁEM, BYŁ ZAWSZE!


,
MAŁŻEŃSTWO to przykład awersu bliźniaczego płomienia,
Przynajmniej dla większości mi znanych ludzi i nie mylić z tymi,
Co chodzą pod rączkę wyłącznie do Kościoła, by w domu....
Nie będę tego dociekał, bo są również takie i małe wampiry,
Energetyczne, co podobnie czy z uśmiechem i troską się litują,
Nad nami, naszą sytuacją, wyglądem chorobliwym, by ją dostać!

A teraz ulga, są one wszystkie tylko rolą w teatrze życia dla nas!

MOC DUCHA JEST W NAS 
- to tytuł pewnej książki trudnej do zdobycia,
bo napisanej w  Łodzi przez nawiedzonego Pana!
Tak jak i ja!


You are a RADIANT Being of Light... 
Celebrate the beauty of who you are 
& share your unique essence with the world..

♥ Gia Govinda Marie
 

Nie lękajmy się tu niebezpieczeństw,
Tylko bądźmy na nie przygotowani!

Więc słuchajmy rad naszego Mistrza!
Szczególnie bądźmy uważni na sygnały!

Mistrz wcześniej przed Wami dostrzega,
A więc trzeba być tu skoncentrowanym.

Podobnie z powodu tej zwykłej radości,
Nie odkładajmy jak i odrzucajmy prany,
Lecz wzmacniajmy nią radość jakością!






21.08.2012 r.

MYŚL DNIA
Wasz umysł biega wszędzie i zatrzymuje się na wszystkich bez wyjątku przedmiotach we wszechświecie. Tak jak mucha siada tu i tam, tak i wasz umysł przelatuje od jednej myśli do drugiej. Mucha zginie, jeśli usiądzie na ogniu. Podobnie wasz umysł przestanie istnieć, jeśli będzie rozmyślał o Bogu. Wiedzcie, że wasz umysł jest tylko tkaniną pragnień, utkaną z podłużnych i poprzecznych nitek tego samego materiału. Gdy Rama (Bóg) wnika do waszego umysłu, kama (pragnienie) znika. Ten stan nosi nazwę śmierci umysłu (manonaszana) lub złączenia umysłu (manolaja). Każdy z was musi uczynić swoje serce siedzibą spokoju (Prasanthi Nilajam). Zbadajcie swoje słowa, czyny i myśli. Powoli, lecz stale pozbywajcie się tych złych, które ranią was i innych. Rozwijajcie hart ducha, niewzruszony spokój i mówcie tylko prawdę. Niech ta przemiana zacznie się w was właśnie w tej chwili!

-BABA

http://www.cosmicsaibaba.com/pl/20120807.php 



 Twin flame sacred keys



"♥ Upadek i wzniesienie ♥



Niczym Anioł upadam


W mrok skłębionych myśli

rozsupłuję pętlę mej dumy

I pochylam głowę

Spadłam z wysoka

Rozsypuję się na części

Piekła mej ignorancji

w iluzji oddzielenia od Ja


pycha, chciwość, żądza

zazdrość i mrok...

były dla mnie ciekawostką

potrzebą duszy

mocą i niemocą

w tańcu z Demonami Nocy

podróży w nieznane



Kochanie wybacz mi proszę..

Ja potrzebowałam odejść

być brzydka i zła

zranić siebie i poznać

iluzję oddzielenia od Ty


Ty zostałeś w Niebie

W innym świecie ...Radość

wołałeś imię moje w wieczności

czas cały mej wydłużonej chwili TERAZ

w jednej czasoprzestrzeni Miłość...


Szukałam Cię w Piekle

w Niebach Oszukanych

lecz TY nigdy nie upadłeś

bo znałeś kierunek...

wytrwałeś w ciszy zaufania Bogu

wiecznej modlitwie Jedności

nawoływałeś wciąż ...

Słyszysz kochana ?

JESTEŚMY W KOCHAMY


Coś słyszę...jesteś?

Słyszę Twój głos...

lecz wciąż błądze

Sukienki pobrudziłam

I stałam się dzika

chciałam już! teraz! szybko!

więc wojen stoczyłam tysiące

och dzikość Miłości w tym teraz ...

Mogę iść przed siebie

Bo mam klucze do każdego Nieba !

choć mawiali znudzi Cię Niebo

Raz jeszcze ...spróbuję

zostało ostatnie ...


Czy jesteś tutaj ?

To już kolejny raj jaki przebyłam

Puk ..puk ....



Głowa, ręka, noga , pierś

kawałki zimnego mięsa

bez oddechu ..

Spadam , wzlatuję , jestem

Czy pozbieram siebie ?



Słyszę Twój głos..

Jestem z Tobą zawsze - szepczesz

w kropelkach deszczu złotych

promieni wschodzącego słońca

i wilgotnej ziemi narodzin

Zawsze w każdym życiu Jestem

Miłością...



I tak odnalazłam siebie

Odnajdując Ciebie nareszcie

stoisz blisko kochany

Zawsze tutaj byłeś

ROZUMIEM ♥

Twoje łzy kruszą

skorupę mego ciała


Jestem Tutaj - wołasz

Widzisz mnie !Widzisz !

delikatnie poruszając życie

zaczynam oddychać Tobą


Krew zaczyna krążyć

I znowu tutaj jestem

by Cię utulić i zostać

już na zawsze

bo tak wybrałaś ♥

by zbudzić Nową Przestrzeń

Wibracji Cudów


głowa, ręka, noga , pierś

Ciało doskonałe

umysł z uzupełniony pamięcią

Wieczność

Ci sami ludzie..Inni ludzie

I Ty i Niebo nade mną


Gwiazdy świetliste wtuliłeś

w noc zaśnioną długą

słońce już zaszło

jego promienie światło

serce głęboko zachowa

w pocałunkach rozkoszy

radości zmysłowej

brudzę kolejną sukienkę

odnajdując Raj

dotykiem Wieczności w nas ♥

twego szeptu

Jestem tutaj...."

♥ Upadek i wzniesienie ♥


 

1 komentarz:

  1. Odnośnie Twojej wizji. Przeczytałam swego czasu: http://www.templeofthepresence.org/polish/polish-rubylove.htm Poczułam ulgę. Mogłam kochać kogo chcę, w każdym momencie! Żadna miłość nie jest zmarnowana, każda biegnie do bliźniaczego płomienia! Więc mogę kochać wszystkich! :-))) Hura!

    OdpowiedzUsuń