sobota, 22 października 2022

Psst! Over Here.... tutaj

 Psst! Over Here....




Tutaj, człowieku. Chodź tutaj. 

Credit: zackdfilms

Psst! Tutaj. Tak, ty. 

Podejdź tu.

Słuchaj.

Czekałem na kogoś takiego jak ty,

 żeby się pojawić. 

Chcę ci zdradzić sekret.

Oto on. Gotowy? Jaźń leży w siedzibie duszy. 

Tak, tak, tak, tak, to właśnie powiedziałem.

Jaźń leży na dnie serca, 

w siedzibie duszy. 

Tak, masz to.

Jaźń leży w najgłębszej części serca. 

Więc zgadnij co? 

Mówisz, że nie uświadomiłeś sobie Jaźni? 

Wtedy nie dotarłeś do dna serca,

 siedziby duszy.

Teraz można to zrobić na wiele sposobów.

 I nie jestem nauczycielem. 

Daję ci tylko dużą wskazówkę. 

A potem możesz sobie spacerować i robić z tym co chcesz.

Jednym ze sposobów jest stanie się tak boskim w swoim zachowaniu, 

że nie ma żadnych przeszkód (takich jak wazany czy sprawy zasadnicze) 

pomiędzy tobą jako obserwatorem

a twoim Ja jako czymś, co uważa się za oddzielne.

 (To oddzielenie jest całą iluzją, prawda, człowieku?) 

Osiągniesz Jaźń poprzez oczyszczenie.

Albo możesz zrobić tak jak ja i medytować,

wyobrażając sobie,

że podróżujesz w dół przez serce aż do samego jego końca. 

Idź dalej. I dalej.

Yah, yah, yah. Wiem. 

Wiesz już o tym, ale schowaj to, huh? 

To mapa skarbów.

Jaźń leży w najgłębszej części serca, 

w miejscu zwanym "Siedzibą Duszy".

Jaźń leży w najgłębszej części serca,

w "Siedzibie Duszy". Credit: Ute Possega Rudel

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz