czwartek, 27 października 2022

Modlitwa dziękczynna

 

 
 

http://www.judithkusel.com

 

Drogi Boski Ojcze/Matko

Moje serce i dusza przepełnione są wdzięcznością.

Dziękuję Ci za życie, za nowe początki.

Dziękuję Ci za Twoją obfitą, stale obecną Miłość, 

we mnie i wokół mnie,

 kiedy moje centrum serca rozszerza się coraz bardziej, 

a całe moje życie staje się aktem miłości w każdej formie i na każdy sposób.

Dziękuję Ci, że zawsze jestem otoczony opieką, 

prowadzony na każdym kroku, 

gdy kroczę w towarzystwie niebios.

Dziękuję Ci za życie i życie w obfitości, 

gdy otwieram ramiona, 

by łaskawie i z wdzięcznością przyjąć bogactwo miłości

 radości, szczęścia, inspiracji, satysfakcji,

twórczej wolności i ekspresji, 

promiennego zdrowia i witalności, mądrości, 

materialnego dobrobytu i tak wiele więcej,

 niż mogę sobie nawet wyobrazić w każdej formie i w każdym wyrazie.

Dziękuję Ci, 

że mogę z miłością służyć z mojego serca i duszy i wszystkiego,

 czym jestem.

Dziękuję Ci za wszystko, co jest, takie jakie jest!

Ukochany, JA JESTEM!

Ukochany, JA JESTEM!

Umiłowany, JESTEM!

JESTEM TYM, JESTEM!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz