wtorek, 4 października 2022

Boski Plan

 Archanioł Michał Tygodniowe Przesłanie: Boski Plan



Jestem Archanioł Michał z przesłaniem dla grupy Anielskich Wojowników.

Jak widzicie, sprawy przybierają na sile,

 a Wy jesteście codziennie dotykani.

 Jest sprawą najwyższej wagi, 

abyście zrozumieli siły, które są skierowane przeciwko wam, 

a siły te są widoczne w wielu ludziach, z którymi żyjecie.

 Nie są oni jeszcze wystarczająco świadomi i wciąż wierzą w stary system.

Z tego powodu skupimy się w tym tygodniu na Boskim planie.

 Boski plan ma przynieść pokój na planecie, 

miłość i obfitość dla wszystkich.

 Ci, którzy stawiają opór, 

niestety nadal są silni w liczbie na całym świecie,

 ale danie im obietnicy tych trzech rzeczy

 byłoby dla nich mimo wszystko wielką radością.

Porzućcie myśl, że znacie drogę naprzód, bo nie znacie. 

Tylko ci z boskich sfer rozumieją jak to się rozegra.

 Jest wiele interpretacji ruchów i kontrruchów, 

ale uwolnijcie to proszę i po prostu skupcie się na celu końcowym.

 Nie wiecie jak to się rozegra, ponieważ nie macie wszystkich informacji. 

Kiedy mówię informacje, mówię o energiach, 

które pochodzą z dwunastego wymiaru i wibrują w dół do trzeciego. 

Obserwujcie, co się dzieje,

 aby zobaczyć, 

jak możecie być dotknięci i podejmijcie wszelkie środki ostrożności,

 aby pozostać bezpiecznymi,

 ale zrozumcie, że wszystko, czego potrzebujecie, 

to trzy koncepcje pokoju, miłości i obfitości.

Możesz zauważyć, 

że istnieje wspólny cel dla wielu na całej planecie i jest to wspólny cel pokoju,

 jednak istnieje tyle sposobów osiągnięcia pokoju,

ilu jest ludzi, którzy wyznają ten ideał. 

Ludzkość musi zjednoczyć się w wielkim planie i być jednego zdania. 

Podział musi odejść. Nie można go dłużej tolerować.

Tylko z efektem setnej małpy będzie to możliwe.

 Proszę skupić się na tych trzech ideałach w tym tygodniu

 i wysłać swoją energię do sieci.

Jestem Michael. Jestem waszym przywódcą.

 Jestem waszym mędrcem. Jesteśmy legionem.

Adonai.

 

 

Uwaga od Sharon Stewart: 

Przy okazji, ludzie, zdiagnozowano u mnie raka trzustki,

 więc możecie nie zobaczyć tak wielu wiadomości ode mnie w nadchodzących tygodniach. Spodziewam się, że będę musiała mieć operację, 

być może nawet w tym tygodniu. 

Leki, które mi podają, 

wykańczają mnie i nie jestem w stanie wykonać tak wiele pracy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz