wtorek, 25 października 2022

Komnaty uzdrawiania kryształami

 

 Jennifer Crokaert ~




https://tinyurl.com/bdeua2fm


Po raz pierwszy zetknęłam się z komorami uzdrawiania kryształami dwanaście lat temu,

 po narodzinach mojego syna. 

Byłam, jak wiele nowych mam, poturbowana i wyczerpana. 

Kilka dni po jego narodzinach położyłam się, gdy spał. 

Nie jestem pewna, czy wyobrażałam sobie, 

śniłam czy doświadczyłam tego, 

co stało się potem, 

ale tak czy inaczej,

 moje doświadczenie zaprasza nas do rozciągania się 

w nowe wymiary możliwości uzdrawiania.

Widziałem siebie w miejscu poświęconym uzdrawianiu, 

mogło to być na statku lub w innej cywilizacji.

 Zostałem powitany w pokoju przez dwóch uzdrowicieli,

 którzy wyglądali jak starożytni Grecy, ponieważ nosili długie, 

płynące białe szaty. 

Atmosfera była pogodna i spokojna, prawie jak w spa! 

Był tam ogromny fioletowo-zielony kryształ, 

który wyglądał jak łza o wysokości 2 metrów.

Zaprosili mnie, abym wszedł do kryształu,

 a kiedy to zrobiłem, zdałem sobie sprawę,

 że w środku była fioletowo-zielona plazma.

 Była ona jak woda, 

a jednak mogłem doskonale oddychać. 

Zanurzając się w krysztale czułem się cudownie,

 a gdy tam byłem, 

dwaj uzdrowiciele śpiewali do mnie uzdrawiające wibracje, 

aby wspomóc proces uzdrawiania.

Kiedy wyszedłem, 

powiedziano mi, że byłem tam 12 godzin, 

ale to było tylko kilka minut w czasie ludzkim.

Czułam się czysta, skupiona, spokojna i odświeżona. 

To pomogło mi odzyskać równowagę i odświeżyć się ogromnie.

Szybko do przodu do dwóch dni temu...

Jak tak wielu jest obecnie, 

jestem obudzony w środku nocy z obecnymi energiami. 

Dwie noce temu, 

byłem prowadzony do stworzenia kryształowej komory uzdrawiającej dla siebie,

 gdy leżałam w łóżku.

 Wyobraziłam sobie siebie w kąpieli z białego selenitu

 Technicznie wyglądało to bardziej jak zamknięta wanna lub trumna, 

ale nie było to straszne, było to miłosne: energia,

 która przepływała przeze mnie,

 czuła się jak rozpuszczająca, 

oczyszczająca energia.

Dla mnie selenit jest kryształem najbardziej zbliżonym do energii srebrnego promienia, 

która teraz zalewa naszą planetę, 

podnosząc boską kobiecą świadomość, 

jednocześnie równoważąc boskie kobiece i boskie męskie energie. 

Ponieważ obecnie wykonuję tak wiele pracy z tym promieniem energii, 

ma sens, że to będzie kryształ, który się pojawił.

Ostatniej nocy widziałam, 

jak komora uzdrawiająca z czystego kwarcu 

manifestuje się przede mną, eterycznie. 

Energia, której doświadczyłem, 

kiedy przeniosłem swoją świadomość do tej komory, 

była znacznie bardziej dynamiczna, prawie męska.

Te doświadczenia są otwarte dla każdego. 

Możemy o nie prosić,

wyobrażać je sobie, marzyć o nich jakkolwiek 

angażujemy się w te wyższe wibracje,

wzywamy je do naszego fizycznego istnienia i uziemiamy je.

Teraz jest czas na zmiany, 

na nowe technologie i nowe poziomy dobrobytu. 

Jesteśmy zaproszeni do przejścia do większego zdrowia i wibracji. 

Tworzenie osobistych kryształowych komór uzdrawiania jest tylko jednym ze sposobów,

 w jaki możemy zacząć pobierać kody holistycznego dobrobytu, 

które są teraz dla nas dostępne.

Ostatni punkt ~ pokazano mi również, 

że nasze DNA jest zakodowane

 lub połączone z linią naszych przodków, 

jak również z przeszłymi, 

obecnymi i równoległymi czasami życia.

 Ich energia wpływa na nasze zdrowie fizyczne 

i odgrywa aktywną rolę w naszej decyzji o inkarnacji w tej, 

a nie innej rodzinie.

Możemy prosić o rozpuszczenie tych powiązań poprzez łaskę,

 przywracając tym samym nasze pełne, 

wolne i zdrowe kodowanie DNA.

 Pamiętaj więc, aby prosić o tę uzdrawiającą łaskę, 

kiedy tworzysz swoją kryształową komorę uzdrawiania, 

jak również o wszystko inne, co jest dla ciebie ważne.

Proszę, nie krępujcie się dzielić swoimi doświadczeniami ]

z uzdrawiania w wyższych wymiarach [na stronie Jennifer, 

tinyurl powyżej],

ponieważ pomagamy sobie nawzajem uziemić nasze poznanie 

i wkroczyć w nowe doświadczenia, 

które czekają na to, abyśmy je odkryli.

Przesyłając wam wszystkim tyle miłości <3

Copyright © 2022 Jennifer Crokaert www.jennifercrokaert.com 

Sprawdź mój kanał na YouTube!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz