poniedziałek, 10 października 2022

Archanioł Jophiel przez Lindę Dillon,

 Archanioł Jophiel: Pył do pyłu, popiół do popiołu, miłość do miłości


kanał dla Rady Miłości w Heavenly Blessings 

Radio Show, kwiecień 2012:

 

Oczywiście, że przyniosłem dary! 

Jakim byłbym gościem,

 gdybym nie przyniósł prezentów?

Macie takie powiedzenie, duchowe, 

religijne powiedzenie na Ziemi:

"Pył do prochu, popiół do popiołu."

Jest to pamiętanie o tym, skąd przyszliście,

 ale tak często odbywa się to w ramach żalu i smutku, 

a nie prawdziwego zrozumienia szczególnie w tym czasie wiosny, 

zmartwychwstania, odrodzenia, kontynuacji.

Chcę zmienić to powiedzenie; chcę je dokończyć, 

ponieważ nigdy nie zostało dokończone w ludzkim języku.

Jest to "proch w proch, popiół w proch, Miłość w Miłość".

Nie ma jej, a potem byłaby znów pyłem.

 Miłość jest po prostu cząstkami, drobinami energii,

 tym, co często widzicie jako światło.

Wszyscy kochacie orby; kochacie aury,

 ponieważ kochacie światło.

Cały pył jest drobinkami światła. 

Popiół ma wam przypominać, 

że z popiołu powstajecie ponownie. 

To jest początek, a nie koniec.



 

Zatem dar, który przynoszę wam pokornie i do wykorzystania,

 to mój pył, mój kosmiczny pył.

Nie jest to moja esencja, to będzie na inną wizytę. 

Jest to pył kosmiczny i cząstki Miłości.

Podaję wam worek. 

Jest to worek z wełny mineralnej i jest on duży,

 ponieważ chcę,

 abyście mieli odpowiednie zapasy na to,

 co czeka was w przyszłości.

Otwórzcie go moi przyjaciele. 

Czy spodziewacie się kupki brudu, 

tego co nazywacie króliczkami kurzu lub popiołem? 

Otwórzcie ją i zobaczcie.

Jak unosi się w powietrzu przed waszymi oczami, 

że wasze powietrze jest wypełnione cząsteczkami tęczy

złota, mojego ametystu i granatu,

srebra Uriela, różu, magenty,

 błękitu Matki, błękitu Michała, 

każdego promienia słońca, szarości i kolorów,

 których nigdy nawet nie widzieliście na Ziemi.

Daję wam to.

To są cząstki stworzenia i kiedy zbieracie kody stworzenia,

 do czego jesteście zachęcani,

 zbieracie te cząstki mojego kosmicznego pyłu.

Bawcie się tym, bawcie się tym!

Nie traktujcie siebie tak poważnie.

Inspiracja, genialne pomysły,

 przełomy, emocjonalne, mentalne, 

duchowe nie przychodzą z walki,

 z dążenia.

Owszem przychodzą z konsekwencji, 

ale to coś zupełnie innego, 

a: przychodzą ze zbiorowego współczucia;
 

 

Zbiorowe współczucie jest cechą kosmosu.
której się uczycie i zakotwiczacie w tym czasie.

Pozwólcie mi jednak wrócić do mojego pyłu. 

Bardzo go lubię i myślę, że wy też będziecie. 

Możecie używać tego i tego worka, 

on nigdy nie będzie pusty. 

Będzie się uzupełniał, obiecuję wam, a więc chcę, 

abyście używali go liberalnie, 

posypywali nim wasze trawniki, ulice waszych miast.

Posypcie nim waszą rodzinę, wasze łóżko dla słodkich snów.

Posypcie nim swoje płatki śniadaniowe, 

abyście jedli twórczą inspirację, 

abyście wdychali twórczą inspirację, 

a wewnątrz pyłu jest moja potężna siła.

Działam w całym kosmosie - oczywiście, że jestem silny!

- i dzielę się tym.

Nie ma niedoboru, 

więc dzielę się tym z wami.



Umieść ten pył wszędzie, 

ponieważ jest to Pył Miłości i to jest takie proste; 

możesz być swoim "Johnny Appleseed".

Rozsypujcie go obficie, zawsze będzie go więcej, 

a kiedy jesteście zmęczeni, a tak, będą chwile, 

kiedy będziecie zmęczeni, 

kiedy będziecie potrzebowali uzupełnienia, 

bardzo ważne jest, 

abyście nie pozwolili,

 aby wasze źródło wyschło.

Zbierzcie ten worek i zobaczcie go jako potężną kotwicę,

 jako skałę,

na której możecie się oprzeć, 

która was ukołysze, 

zakotwiczy i połączy z Gają 

i pomoże wam pozostać w waszym ciele,

 gdy będziecie rozszerzać swoje pole,

 aby być tą jasną kometą sunącą po niebie,

 sunącą w 5, 6, 7 i dalej.


****

Czytaj więcej tutaj:
https://goldenageofgaia.com/2012/04/08/heavenly-blessings-april-5-2012-with-archangel-jophiel/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz