piątek, 28 października 2022

Before It's Showtime

Zanim nadejdzie czas pokazu




Kiedy medytuję w tych dniach, 

bardzo szybko wpadam w cichą i spokojną przestrzeń. 

Przypisuję to rosnącym energiom miłości. 

Wydaje się nawet, 

że przyspieszają one oczyszczanie.

To tak jakby nasze oczyszczanie 

odbywało się z podwójną prędkością.

To, co oznacza bycie w bezruchu, to fakt,

 że głębszy poziom mnie może się ujawnić,

 teraz, gdy cały hałas ucichł.

I to się dzieje.

Ja czuje jakby mój inside nagle eksploduje, 

rozszerzać w wszystkie kierunkach.

W przeszłości, 

jeśli odrywałem się od jakiegoś doświadczenia, 

by pisać, nie mogłem go podjąć ponownie. 

Ale teraz mogę. 

Mogę przechodzić od doświadczenia do pisania i z powrotem.

 Przyczyna? 

Znowu powiedziałbym, 

że wzrastające energie miłości.

Kiedy doświadczam siebie,

doświadczam mnie jako punkt świadomości w morzu miłości.

 Jestem ja, 

kropka świadomości,

 i jestem całkowicie zanurzony w płynącym oceanie miłości.
 
Czuję teraz błogość i jestem unoszony ponad troski i zmartwienia.

Całkowicie spełniony tutaj z tylko pragnieniem bycia z tym i cieszenia się tym.

Błogość jest tak regenerująca. 

Chcę teraz siedzieć w medytacji i cieszyć się nią.

Później

Poddałem się błogości w głębszy sposób niż wcześniej 

i znalazłem doświadczenie tego tak uzdrawiające. 

Czuję się przywrócony od dni i tygodni, 

jeśli nie miesięcy, martwienia się. Wszystko to zostało zmyte.

Muszę medytować więcej. 

I chcę ustawić mój intencję i pracować z uniwersalnymi prawami więcej.

Teraz jest na to czas.

 Moim zdaniem zostało niewiele czasu, 

aby oświecić się, zanim nadejdzie czas pokazu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz