poniedziałek, 3 października 2022

Pamięć o Archaniole Urielu. . .

 .


Archanioł Uriel niesie Srebrny Płomień Prawdy, Ducha.

Tutaj przemawia przez Lindę Dillon, kanał dla Rady Miłości:

"Przesunę się zza twojego ramienia,

abyś mógł spojrzeć na mnie stojącego bezpośrednio przed tobą.

"Spójrz w moje srebrne oczy i bądź świadkiem mojej Miłości do ciebie,

 bądź świadkiem jasności widzenia, którą dzielę z tobą.

"Zanim włożę w twoje dłonie mój Srebrny Płomień,

 pragnę również otworzyć twoje czwarte oko. 

Nie, to nie był czas naprawdę aż do teraz.

"Jest to wasza zdolność do widzenia poprzez czasoprzestrzeń;

 jest to wasza zdolność do widzenia międzywymiarowego;

 jest to wasza zdolność do widzenia siebie i tego,

 gdzie się znajdujecie w 5, 6, 7 wymiarze.

"Kładę moją rękę, mój palec

 na twoim czole i otwieram ten otwór do przyszłości, 

którą dzielę z tobą i której jesteś integralną częścią.

"Tak, możesz poczuć lekkie ocieplenie, nie przejmuj się tym, 

po prostu odpręż się i oddychaj. Dbam o ciebie, zawsze dbałem.

"Ten płomień może transmutować i przekształcać.

 Jest to Płomień Iluminacji i jest to Płomień Iluminacji 

przełożony na działanie i wolę, 

ponieważ bez woli prawdziwego wprowadzenia w formę,

 doświadczenia jako duch w formie, nie posuwasz się naprzód.

"Więc zapalam tę wolę w tobie.

 Tak, jest ona w twojej hara, w twoim splocie słonecznym,

 i jest to wola pójścia naprzód

 i jest to wola pójścia naprzód ze mną i z twoją wspólnotą, 

twoją globalną wspólnotą, twoją wspólnotą światła,

 twoją wspólnotą miłości."
Dziękuję, Archanioł Uriel

Archanioł Uriel & Srebrny Płomień

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz