sobota, 8 października 2022

Mówisz to na głos trzy razy.

 Judyta Kusel:




Judith Kusel
http://www.judithkusel.com

Jest to jedno z najpotężniejszych narzędzi 

do uwolnienia swojej duszy i innych.
Mówisz to na głos trzy razy.  

Robiłam to każdego ranka i naprawdę oczyszcza w najwyższym stopniu.

Dekret Przebaczenia

Przebaczam każdemu,

 kto kiedykolwiek mnie skrzywdził lub zranił,
świadomie lub nieświadomie
 

W tym życiu lub jakimkolwiek innym.

Na każdej płaszczyźnie,

 poziomie lub wymiarze znanym lub nieznanym.
Ofiaruję im Łaskę.

Proszę o przebaczenie dla każdego,

 kogo kiedykolwiek skrzywdziłem lub zraniłem,
świadomie lub nieświadomie
w tym życiu lub jakimkolwiek innym.

Na każdym planie,

 poziomie lub wymiarze znanym lub nieznanym.
 

Proszę o łaskę.

Przebaczam sobie wszystko, co kiedykolwiek zrobiłem, 

aby skrzywdzić lub zranić siebie i innych, 

świadomie lub nieświadomie
W tym życiu lub jakimkolwiek innym,

W tym wszechświecie lub innym. 

Na każdym planie, poziomie lub wymiarze znanym lub nieznanym.
Przyjmuję Łaskę.

Jestem wolny.

Wszystkie łańcuchy i ograniczenia spadają ze mnie.

Stoję w mojej mocy jako Master

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz