czwartek, 23 lipca 2020

Wielowymiarowe Ja


Obraz może zawierać: 1 osoba

Na początku wielowymiarowe 'Ja' nie było człowiekiem,
Zapewne było całą świadomością siebie dla siebie samego.

Możemy jedynie sobie przypominać kim byliśmy wcześniej w czasie,
Tak wchodzimy w czas liniowy bez początku i końca wypełniony sobą.

Teraz poza czasem w Tu i Teraz należy przestać być włosami czasu,
A zastanowić się na czym one rosną i do czego wszystkie prowadzą?

Brak dostępnego opisu zdjęcia.

Do takich wniosków może dojść tylko ktoś tak jak ja już stary,
Jeszcze i wystarczająco myślący, jako istota wielowymiarowa.

Nie mam jak A. Einstein sterczących włosów jak antenki,
Ale jeszcze zachowało mi się trochę głównie z tyłu głowy,

Obraz może zawierać: niebo i na zewnątrz

Już od dziecka jak każdy wiedziałem, że świat jest obrazem postrzegania,
Części widzialnej jako niewidzialnej wypływającej na powierzchnię bytu.

Widać to jako choćby magma wypływająca z wulkanu, czy porody ssaków,
Czy rozwijające się na wiosnę kwiaty na drzewie z wcześniejszych pąków. 



Zdawałem sobie sprawę i świadomość tego, że to droga bez powrotu,
Nie da się nią wrócić do zarania dziejów tak, jak i korzeni pochodzeń.

Szybko doszedłem do wniosku, że to rzeka bez powrotu,
One way ticket i to w jedną stronę i river of no return ...

Czyli koło, ale żeby rozdzielone niewidzialnie to i spiralnie...
To tak zacząłem odkrywać swoje wielowymiarowe Ja Jaźni.

https://scontent.fktw4-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/110137824_2902262259899602_4969906219856124091_n.jpg?_nc_cat=100&_nc_sid=b9115d&_nc_ohc=xhCsb9_xm1QAX8gjcJO&_nc_ht=scontent.fktw4-1.fna&oh=027274582731733beb6a3e12bcb5c91d&oe=5F3ECED1 

Oczywiście nie da się dotrzeć do celu i początku drogi,
Będąc w drodze, ale można być świadomym tego bytu.

Spirala pokazuje jedyną możliwość i w różnej częstotliwości,
Chowającej się w samej sobie za sprawą sugerowanego czasu.

Leży sobie stary artefakt sugerujący taką myśl podobną,
No bo w jakim celu ktoś miałby zostawiać takie znaki? 

Obraz może zawierać: tekst „You have to remember, fear is not real. It's a product of the thoughts you create. Don't misunderstand DANGER is very real. But fear is a choice. (F)alse (E)vidence (A)ppearing (R)eal.”

Stąd też wniosek, że nie ma sensu i celu na drodze i w drodze,
Można tylko rozwijać na niej i powiększać swoją świadomość.

I to też rozumieć, że strach staje się realny jako niebezpieczeństwo,
Gdy kreujemy go myślami z wyboru i na tyle długo aby się objawił.

Tak samo myśląc i wracając do pierwszego tutaj obrazu, niezależnie,
Co kreujemy, to wszystko my sami niejako zmuszając innych do gry.

Obraz może zawierać: tekst „ZŁA WIADOMOŚĆ: nic nie trwa wiecznie DOBRA WIADOMOŚĆ: nic nie trwa wiecznie Sxtyka Odlecku”
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz