piątek, 31 lipca 2020

ERA SERCA

 

TWOJA LEKCJA



To życie
jest najlepszym nauczycielem
...ale musisz być
-jego dobrym obserwatorem
...a nawet posunę się dalej
-zacznij obserwować siebie
...od swojego własnego umysłu
dowiedz się - kim jesteś?

Jaka myśl cię prowadzi...
jaki w tobie wewnętrzny spokój?
To ty jesteś tym graczem
...o swoje własne życie
powiem więcej
-to ty jesteś tą sztuką życia
...nauczycielem... a nawet mistrzem
-to w tobie święta mądrość
moc miłości, moc słów, moc czynu.

Ale jeśli
dyskutujesz ze swoimi słabościami
...a jeszcze je popierasz
natchniesz tym samym
swoją duszę
dostanie taką lekcję życia...

-to ty ją stawiasz
między piekłem i niebem
-to ty ją tam popychasz
...życie jest energią
i dociera do ciebie, w takiej formie
w jakiej ją przesyłasz...

-i to jest lekcja życia
-to filozofia życia
-to rozwój duchowy
-to codzienna medytacja
która wpływa na twój umysł
dzięki twojej osobistej mocy...

a ty uświadom sobie
- w jakim kierunku popychasz
swoje myśli... czyny...
i zapamiętaj
-wszystko to trafi
...na właściwe miejsce!

Vancouver
9 July 2020

NIEBIESKI PŁOMIEŃ



Nie dotykaj płomienia
nie baw się ogniem…
płomień przyciąga wzrok
i odbijają się w nim
refleksje żalu…

i nikt inny nie wie
-jak się czuję
i nikt inny nie wie
-gdzie jestem
kiedy patrzę
moimi oczami
na ten płomień…

i muszę znowu
stawiać
czoła światu…
i nauczyłam się ukrywać
mój ból…
bo ludzkie opinie
bywają ostrzejsze
niż brzytwa…

czas tłumi
wszelkie emocje
-stratę, złość, życia razy
...a nawet radość.

Wszystkie te uczucia
z upływem czasu
zostaną zapomniane...
lecz możesz tak spędzić
całe życie
ucząc się od aniołów
sztuki miłości…

ale dzisiaj… obiecuję ci
-przejdę cały dzień bez łez
...choćby nie wiem
jakie zdarzenie
uderzy mnie w twarz…

płomień powinien być
złoty albo czerwony
a ten mój
-płonie na niebiesko…

istny to cud
wchodzę w niego
ale on nie parzy mnie
-niebieski płomień
pozwala mi
być wolną…

Vancouver
13 July 2020

ERA SERCA

 

Nadchodzi ona czy nie, a my nie pytajmy się..

Bo przecież wszystko to już od nas zależy.

Czy marzysz, czy knujesz, on Ciebie słucha...

Nie ma dla niego nikogo, jesteśmy tylko my.

To co sobie ty życzysz i co życzysz innym,

O czym marzysz cicho i co mówisz głośno

Wszystko słyszy i notuje skrzętnie w sercu

bo musi ...

Rozkaz to rozkaz i niezależnie czy mądry ..

Musi słuchać jak żołnierz na polu nie-chwały

Sam schowany od eonów za tarczą rozumu.

Czeka też cierpliwie, aż kierowca się obudzi

Nie ma paznokci i ciała, więc ich nie obgryza

Nie wolno mu jak ojcu i matce dać nam klapsa

Ani oderwać nas od ekranu rzeczywistości obrazu.


Na dziecko można krzyknąć, a urządzenie wyłączyć.

Uwierz naprawdę w niego, jak w zasoby komputera,

To wystarczy, aby się sam odezwał, ale na swój sposób,

Nie artykulacyjnie, za to intuicyjnie i tak subtelnie...

Jak dreszczem i stawaniem włosów, na ręku i głowie.

 

Tak zaczyna się era komunikacji inteligentnego serca:

https://tamaretykaserca.blogspot.com/


1 komentarz:

  1. Fajnie jest być w Vancouver! Tam jest moja Rodzina. Szuje tego świata mieszają mi od lat, bym z tą Rodzina się połączyła. Ale nadchodzi Nowa Era i wszystkie szuje pójdą w niebyt. Wszyscy skrzywdzeni otrzymają wyrównanie wszelkich krzywd.

    OdpowiedzUsuń