środa, 22 lipca 2020

Kompletna Świadomość

Kompletna Świadomość

Lipiec 2020


Kompletna Świadomość - Kolektyw Pleiadian. 
Przez Kabamur Taygeta .
 Ukochani Przyjaciele!

W tym komunikacie przypomnę wam
o Waszej Kompletnej Wielowymiarowej Świadomości!

Wchodząc w sen na jawie, tak jak robiłeś to przez miliony lat,
zdecydowałeś, że nie będziesz pamiętać
swojego zapisu Akaszy w tych chwilach!
2.
 Rzeczywiście, zgodziłbyś się,
że byłoby to dość dużym obciążeniem,
aby poradzić sobie z wyzwaniami tego snu,
kiedy pamiętasz, że spadłeś z klifu
i umarłeś we śnie, albo zabiłeś innego!

Po prostu oddychaj głęboko TERAZ.

Ta chwila to wszystko, czego potrzebujesz!
3.
Pamięć o twoich wielowymiarowych marzeniach,
talentach i zdolnościach wydaje się być daleko poza zasięgiem,
ale wszystko jest połączone
i ciągle masz przebłyski pamięci,
gdy budzisz się do prawdy!
4.
Wielu mogło zauważyć pewien strach,
który jest nieuzasadniony w tej historii,
taki jak strach przed wysokościami,
strach przed ogniem lub być może ostrymi przedmiotami.

Nie tracicie zmysłów, ukochani!
Pamiętasz i otwierasz się!


5.
 Kompletna Świadomość tego, że jesteś,
przewyższa potrzebę kontynuowania odgrywania ról

lub doświadczenia poziomów konfliktu i rozwiązywania,
na których nadal się koncentrujesz,
podczas wypracowywania ostatecznych szczegółów
swojego pobytu w człowieczeństwie!
6.
Dobra robota, Ukochani Przyjaciele! Zawsze byłeś sobą!
Po prostu postanowiłeś zapomnieć!

Masz dostęp do swojej Wyższej Jaźni
i jesteś w stanie poznać prawdę, kiedy ją usłyszysz!
7.
Przestań gadać w myślach i uświadom sobie,
 że nigdy nie znajdziesz pełnej prawdy
w opowiadanych w zmieniających się historiach,

Tak samo jak zmieniające się twarze wytworzonych obiektów!

Rzeczywiście, najnowsze dzieła potrzebują więcej pracy!
Ci twórcy często nie zbliżają się do oryginalnego wyglądu!
8.
Bardzo dziwne! Bardzo dziwne! Rzeczywiście,
często bardzo intensywnie się śmiejemy, gdy was obserwujemy!

Przechodząc przez te chwile,
pamiętaj, że jesteś święty i prawdziwy!
 Naprawdę nie jesteś klonem!

Twoja esencja jest od Boga
i zawsze będziesz swoją esencją duszy!
9.
 Klony nie mają duszy i zostaną zdemontowane
i włożone z powrotem do pudełka!

Rzeczywiście, niektórzy potrzebują pudełka teraz!

Bądź szybki w śmiechu i zrelaksuj się, jak wszystko gra!

Wspaniałe prezenty czekają na Ciebie,
gdy będziemy się wznosić w blasku!

EN EEKE MAI EA!
Kocham Cię tak!

AKATU

Obraz może zawierać: ocean, na zewnątrz, przyroda i woda

Adamus powiedział w poprzednim Shoudzie:

"Mistrz nie toleruje ludzi,
którzy próbują go wykorzystać ani ludzi,
którzy próbują pasożytować na jego Urzeczywistnieniu,
a niektórzy ludzie będą to robić." - na pytanie co z głupcami?

Jezus od takich uciekał na pustynię, Adamus do lasu,
dlaczego ja akurat miałabym pokochać? - powiedziała Marta

Ja: bo wszystko jest emanacją Boga do uzdrowienia miłością, ale mój umysł,
Buntuje się gdy to słyszę, że mam kochać głupca, ale nie muszę jego głupoty.


Brak dostępnego opisu zdjęcia.

'Mnie chodzi o niski poziom ludzi w ogóle. - Marta
To mi odbiera nadzieję na jakikolwiek wzrost świadomości.
Chodzi mi o środowisko, w jakim żyję,
a nie bezpośrednie zderzenia z nieukami i niedorozwojami'.

Podobno, tu jesteśmy wymieszani, aby było wrzenie świadomości dla innych,
A na moje kiedyś pytanie, dostałem obraz re-destylacji spirytusu, w kolumnie.

Bo tam właśnie dzieje się podobnie, że z wyższych pólek czysty spiritus,
Zawraca się na niższe, aby wrząc pociągały inne cząsteczki do destylacji.


Obraz może zawierać: na zewnątrz i woda

Mistrz tępych uczniów się pozbywa, bo mu szkoda tracić na nich swoją energię.
Nie pamiętasz co mówił Adamus? Jakiej dokonał ostrej selekcji? - odpowiedziała

Ja:  nauczyłem się pokory /nie za darmo/ bo udzielając korepetycji z matematyki,
A wiedząc, że tępy przynosił większy zysk, musiałem schodzić do jego poziomu.

Adamus w poprzednim Shoudzie: "Ludzie, znacie to z doświadczenia,
będą próbowali was oszukać. Spróbują was podejść.
Będą próbowali wytrącić was z równowagi,
a Mistrz nie będzie tego tolerował."
I pewnie raczej okaże swój temperament.


Obraz może zawierać: tekst

Czyli ostatecznie i święty Mistrz ma prawo ryknąć i kopnąć w zadek,
Niesfornie głupiego ucznia od czasu do czasu i w imię miłości Jedni?

Ja chyba błędnie sądziłem, że emocje okazywane są wyrazem słabości ducha...

Kiedyś czytałam relację pewnego pijaczka, który tak się zapił, że wyszedł z ciała.
Stanął przed wielką, wspaniałą istotą, która powiedziała do niego:

"I cóżeś, bałwanie, takiego zmalował, że cię tutaj widzę?"  - Marta
Inna sprawa, że Mistrz pewnie bardziej odgrywa te emocje, aniżeli je przeżywa.


Obraz może zawierać: co najmniej jedna osoba i ogień

Coś takiego opowiadała Maryla, że pamięta swoje zagrożone urodziny,
I ktoś jak Bóg powiedział do niej wracaj z powrotem dziecko na ziemię.

Mnie nie chodziło o sytuację, ale o tego "bałwana".
Ten pijaczek chichotał u stóp tej wielkiej istoty i nie mógł się nadziwić,
że ktoś tak święty używa takich słów. - Marta

Tak sobie pogadaliśmy dziś z rana na temat Mistrza,
I nie ma to nic wspólnego z książką Mistrz i Małgorzata
Michaiła Bułhakowa /ale obraz już tak/





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz