środa, 29 lipca 2020

A JA MAM NADZIEJĘ

A JA MAM NADZIEJĘ



wolność, demokracja...
dzisiaj tyle o niej mówimy
-a mnie tylko śmiać się chce
bo co ci ta wolność dzisiaj warta?

I co warte te nasze nadzieje
-tylko ranią człowieka jak nóż...
to właśnie robi ci
-ta dzisiejsza demokracja.

Nadzieja bez naszego wysiłku
-nie tryśnie radością
-nie wyrosną z niej skrzydła
...tylko westchnienie
bo trwa w niej rozpacz
i serce ugina się pod ciężarem...

wszystko przemija
-jak cień przelatującego ptaka
...miłość, nadzieja, strach
...głód i zaraza
tylko gwiazdy pozostają nad nami...

i nie ma człowieka
by tego nie przeżył
-to nasza natura wyzwala
granice naszych nadziei
i naszego nieba...

to wybór między dwoma losami
nadzieją... albo strachem
...beznadzieją i spokojem...

a ja mam nadzieję
że ta twoja
-nie zostanie utracona...

Vancouver
6 July 2020


CHAOS ODCHODZĄCEGO CZASU



Żyjemy w chaosie wydarzeń
...w podwójnej nocy cieni
nie wiadomo, za kim stanąć
nie wiadomo, kogo wesprzeć...

wydaje się być
ustalony porządek
- lecz przypatrz się troszeczkę
tu wszystko jest chaosem
wszystko jest szalone
- bo dwaj mroczni rycerze
pod alibi - porządek i wolność
chcą nam zgasić światło...

i umierają nasze świątynie
-stłamszona jest nasza miłość
...i ciężko jej dzisiaj oddychać
-bo nie wiesz
...którego kochanka masz wybrać.

I powoli rozciąga się
wielkie imperium piekła
-a ty, co robisz człowieku
aby uchronić się przed nim?

Nie chcę wybierać mniejszego zła
nie chcę nikogo zabijać
- a co bym nie uczyniła
to jednym dam prezent
a drugim przekleństwo...

więc kogo mam wybrać
...abyś ty, poczuł się komfortowo
- a co ze mną?
Jak mam sobie poradzić
...z moim własnym sumieniem?

I czuję się obezwładniona
...w tym oku cyklonu
- bo moja świadomość
nie chce udać się do miejsca
gdzie nieustannie spotyka
same trupy i ruiny.

Vancouver
7 July 2020



A ja mam nadzieję, że jesteśmy na cedzaku,
Powoli wyciągani jak kluski z wrzącej wody.

To dobry przykład jako proces chwilowego rozdzielnia,
Kiedy jedne cząsteczki już wrzą, a inne są w stanie pary.

Wiadomo, że te pozostałe też będą, ale z samego dna czajnika,
I będzie ten proces dłużej trwał, bo z uwagi jeszcze na osady.


Uwielbiam dobre przykłady bo poszerzają świadomość,
Nie tak jak nauka liniowo i specjalistycznie, dla chwały.

My już wiemy, że wszystko w nauce jest teorią,
A różni się od prawdy tym, że się nie sprawdza.

Zawsze dowody są naginane lub pomijane,
A prawda,jak ma być prawdą musi być 100 %.


Na studiach nie dowiedziałem się jak działa Placebo,
A już na poważnie odpowiadano, że jest to 'sugestia'.

To tak jakby ktoś światły rozsądku w rozumie otwierał puszkę Pandory,
Nie uwzględniając też tego, że w świetle nauki myśli są niematerialne!

Jeśli sugestia, to jako myśl zadana jest tak samo materialna,
Ale od dawna wiadomo, że na pograniczach materii i energii.

Tak samo grasują naukowcy jak cowboye na dzikim zachodzie,
Tam prawo i prawda mieszały się ze sobą tylko dla racji bytu...


My już wiemy, że to jest prawda, a myśli są subtelno - materialne,
Co jest dowodem, że to my tworzymy je tak samo i myślokształty.

A więc mam nadzieję, że w miarę oczyszczania rozumu z myśli,
Przejdą tylko te parujące, jak w trakcie rektyfikacji Spirytusu 96%

Na większą skalę przypomina to proces alchemiczny oczyszczania,
A zatem nie tylko Gai, ale Jej ciał mieszkańców na krystaliczne ...


Jak uwolnić prawdę jako ptaka z klatki umysłu,
Gdy nikt jej nie chce słuchać i sobie odchodzi?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz