poniedziałek, 27 lipca 2020

Sygnały

 
 
Obraz może zawierać: noc, roślina i na zewnątrz


′′ Twoje ciało jest Twoim narzędziem.
Zwróć uwagę na sygnały, które wysyła Ci organizm.
Mówi Ci w każdej chwili, jak wyrażasz lub tłumisz boskie światło."
~ Cytat z Kolektywu Pleiadian 9 D.

Obraz może zawierać: niebo, ocean, woda i przyroda, tekst „SŁUCHAJ TEGO, CZEGO LUDZIE NIE MÓWIĄ”

Mam przymusowy urlop nieokreślony w czasie,
Ale za sprawą córki posługuję się pożyczonym,
Laptopem, to stąd pewne niedociągnięcia i nauka.
 
I nie wiem dlaczego, ale nie mogę kopiować zdjęcia,
Stąd zastępuje je pies, który w domu pozostał i tęskni.
 
autor blogu
 

 
Tylko Ty możesz odebrać sobie wewnętrzną wolność,
albo dać ją sobie...
Nikt inny nie może... 💙
 
 

 
 
 
To stare zdjęcie mojego aktualnego roweru,
Który zawsze ze sobą zabieram samochodem.
 
Cóż niewiele będę pisał, bo już palce i ręce czasem,
Mam nieco zwiędłe i poskręcane jak liście drzewa.

W domu jest remont łazienki, a ja wypoczywam tutaj,
Ale na co bym się przydał, tak sobie z ego tłumaczę...








1 komentarz:

  1. Czasem taki przymusowy wyjazd z domu,otwiera przed nami nowe bramy i to nie tylko w naszych sercach.
    Ja nie lubię opuszczać swojej samotni,ale we wrześniu ,o ile nowy Koronoswirus Szumowskiego nie zatrzyma Nas w domach, udam się do Sanatorium na Roztoczu.

    OdpowiedzUsuń