piątek, 16 czerwca 2017

Uzmysłowienie sobie


Zdjęcie użytkownika Krystyna Maciąg.

Słuchasz, oglądasz TV, ale nie wchłaniaj niczego,
'Złu' mów w duchu: odejdź precz z mego ekranu!

Zdjęcie użytkownika Moc Miłości Serca.

Nie można tak bezmyślnie angażować się w awantury,
Dawniej mówiono: nie wsadzaj palca pomiędzy drzwi.

Wszędzie jest energia niewidzialna i jak prąd przepływa,
Kiedy spokojnie mówimy to płynie, awantura to tsunami.

W przestrzeni serca.

Przestrzeń serca pozwala na komunikację z drugim człowiekiem,
 Ale tak na płaszczyźnie uniwersalnej prawdy i energii jako miłości.

Otwiera drogę dla porozumienia z królestwem roślin i zwierząt. 
Daje możliwość połączenia się z Boską Jaźnią,  czy Wyższym Ja.

Co nam umożliwia przypomnienie sobie o swojej mocy, sile, 
Ale także i o powołaniu i drodze, zadaniach i talentach Duszy.

http://www.w-przestrzeni-serca.pl/images/tla/fog.jpg

Uzmysłowiłem sobie łopatologicznie, że jestem jej tuczęścią składową,
Nie muszę jej gdzieś dalej szukać, po prostu jest wszędzie wokół mnie.

https://www.facebook.com/ScienceNaturePage/videos/993208110811447/

Może ja jestem tą jedną kropką, chmurką, kroplą w oceanie,
Co mnie otacza i jest we wnętrzu, a ja jej obrazu wyrazem.

Nie ważne, ale to ważne, że nie jestem sam i za nic odpowiedzialny,
To jej wybór kieruje moim życiem niezależnie czy mi się to podoba.


Dano nam świadomość nie po to, by się martwić i straszyć,
Ale po to, aby sobie to wszystko uzmysłowić i uświadomić.

Żyjemy na małym skrawku materii rzuconej jak liść na powierzchnię oceanu,
Ale to tylko pozory iluzji ograniczenia dla totalnej zabawy w piaskownicy życia.

Mówię i ciągle powtarzam, bo znam to z autopsji przeżycia,
Uwolniony na potęgę kosmosu z własnego ciała ograniczeń.

Nie bądź duchowym naiwniakiem!

Nie bądź duchowym naiwniakiem!

 Rozwój duchowy, to nie są żarty

 https://www.iwonasicinska.pl/wiedza-1/rozwoj-duchowy/nie-badz-duchowym-naiwniakiem

 To, co słyszę od ludzi na sesjach i warsztatach, 

o tym, jak nierozważnie i nieroztropnie zachowują się 

w różnych sytuacjach związanych z tzw. rozwojem duchowym, 

przywodzi na myśl sytuację, w której niewinna, 

niczego nieświadoma sarenka wbiega radośnie w sam środek stada wilków,

 a potem dziwi się, że prawie została pożarta! I jeszcze mówi:

 "Jak oni tak mogli mnie tak skrzywdzić?! 

Przecież powinni mnie kochać i wspierać!" 

 Zdjęcie użytkownika Wieslaw Matuch.

To fakt, to też dlatego tutaj szukamy dla siebie znaków,

Gdy chcemy rozwijać się duchowo szukajmy je w sobie.

https://www.youtube.com/watch?v=ccuk6-L0518

Maok - Tichúčko letím do svetla


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz