piątek, 23 czerwca 2017

Prawdziwy romans


Bądźcie niezwykle ostrożni w tym jakie nowe znaczniki (percepcji) zaczniecie rozmieszczać, 
Bo te nowe idee i przekonania będą jak gwiazdy na nowym firmamencie waszego umysłu. 

W te nowe czasy powinniście wpłynąć nawigując według gwiazd 
(waszych myśli, przekonań), 
A które sami umieściliście na niebie własnej świadomości.

/takie ostrzeżenie nosił przekaz z 2011r Hatorów/


Właśnie od kochania siebie zaczyna się kosmiczny romans,
Zaczynamy się wtedy niejako sami cofać do samego siebie.

To jakbyśmy odkryli w życiu niewidzialnego partnera do tańca,
Jak powyżej derwisza namalowanego przez koleżankę Anię..

Jeśli chcesz kroczyć drogą Duszy, zrzuć z siebie wszystko i stań nagi w jej świetle.


Prośba Duszy do Wcielenia.

Dusza mówi:
1. (Za)Ufaj mi.
2. Wyjdź z pola zewnętrznych nauczycieli, dogmatów, nauk, religii.
3. Odnajdź swoją własną, niepowtarzalną ścieżkę życia.
4. Patrz na życie i siebie samego ze swojej własnej perspektywy.
5. Zainteresuj się mną.
6. Uczyń mnie swoim priorytetem.
7. Zaprzyjaźnijmy się.
8. Kochaj mnie tak bardzo, jak Ja kocham Ciebie.
9. Dbaj o mnie, Ja zadbam o Ciebie.
10. Ja czekam cierpliwe, aż zechcesz odnaleźć drogę do mnie.
11. Otwórz się na mnie i moje prowadzenie.
12. Otwórz się na doświadczanie.
13. Wiedz, że czegokolwiek doświadczasz, wszystko jest w boskim porządku.
14. Stańmy się w jedności centrum naszego własnego Wszechświata.

Starożytne piramidy i przedwieczna tajemnica

To zdanie Hatorów jest właśnie tym, o co w tym wszystkim chodzi:

"Jeśli pozostaniecie w tym stanie uwagi wystarczająco długo,
i bez potrzeby kreowania czegokolwiek, odkryjecie
Waszą osobowość jako wielkie JA JESTEM.

Z tego miejsca uwagi możecie wybrać okoliczności twórcze.
Możecie wybrać światy w jakich chcecie przebywać
lub poziomy świadomości gdzie chcecie rezydować."

Zdjęcie użytkownika Галина Новинкина.

https://www.facebook.com/?ref=tn_tnmn



Robota, robota, robota, tak nas zaprogramowano na szczęście,
Ale pamiętajmy, że ta praca zwykle jest kosztem naszego ciała.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz