środa, 21 czerwca 2017

Nie da się..

 


Ja sam prawie do końca byłbym skłonny się z tym zgodzić, 
Bo to moja droga i odczucia, ale puentę mam zupełnie inną.

Taką jaką miałem w momencie drugiej defibrylacji i kiedy to ja sam już czułem, 
Że jestem kosmosem i teraz nie muszę się zastanawiać nad pojęciem wolności.

A to dlatego, że czuję się z duchem zintegrowany,
To ja jestem nim, to ja jako on znajduję się w ciele.

http://universeoflight.xyz/gifs/seedoflifespinning.gif

https://www.cda.pl/video/226951ab
                  
Stary film, ale warto go powtórzyć i głównie dlatego, że zaczyna tłumaczyć,
 Celowość misji naszego życia, powiązania z innymi wpleceni w całość bytu.

By coś zaistniało dla obserwatora musi być też punkt odniesienia, 
I też to coś pomiędzy nimi jako stworzone, to odwieczny podział.

Na Kreatora, Stworzenie i coś co przepływa, syn, czy duch święty, 
Ale to nie ważne, bo to całość i tak zamknięta w procesie tworzenia.

Zdjęcie użytkownika Inspiracje duszy.

Nie da się tego uniknąć, a jedynie w trakcie medytacji,
W czasie snu tak samo pracujesz na planie astralnym.

 Zdjęcie użytkownika Anka Słowianka.

Dziś przesilenie letnie, spędzajmy je w naturze!

 21 czerwca - dzień letniego „stania słońca” - dzień mocy!
To dzień, kiedy wszystkie energie natury się aktywizują, 

Aby nam pomóc i wesprzeć odnowę energetyki człowieka.

Nie da się nic zrobić tak jak np. zmienić cykle natury,
Ale my możemy zmienić siebie i to jest najważniejsze.



Co to? Duch zaklęty w 8 -ce nieskończoności?

Koleżance Ani S. coś takiego się samo namalowało,
Ale ona sama nie wie co to, mimo, że obraz intuicyjny. :)

https://stipy.iplsc.com/art/w658/13244_big.jpg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz