piątek, 16 września 2011

Woda


Raz kiedyś mnie facet w pijalni mnie zapytał,
Dlaczego tą wodę źródlaną i bez słomki piję?
I czy może to jego pięknym zębom zaszkodzi,
Bo przez słomkę, to wprost do gardła wpływa?

Spytałem go grzecznie, gdzie sam to wyczytał?
Czy sam w to wierzy w oparciu o stan naukowy,
Czy z badań w jakimś periodyku „naukowym”?

Ale on nie umiał powiedzieć gdzie i dlaczego..

W końcu grzecznie zapytałem, a jaką w domu pije?
                         „A tak w ogóle wodę z butelki plastykowej i kranówę.
                              Nie obciąża nerek solami mineralnymi ze znakiem + i –„
                 Odpowiedział......              
                             
                           Nigdy nie spotkałem się z podobną reklamą martwej wody..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz