piątek, 17 grudnia 2021

Uwolnienie wszystkich świadomych i podświadomych lęków

 

 Judith Kusel: 




http://www.judithkusel.com


Uwolnienie wszystkich świadomych i podświadomych lęków.

Znajdujemy się na potężnej fali oczyszczania w najwyższych stopniach, 

gdy Biały Płomień omiata ziemię.

W tym czasie wiele z tego,

 co znajduje się głęboko w was, 

będzie musiało zostać uwolnione.

Większość z tego ma związek z podświadomym programowaniem 

i podświadomymi lękami, ponieważ wszystko to ma 

i właśnie teraz wypływa na powierzchnię:

 przeszłe życia i obecne.

Większość z tych lęków jest głęboko zakopana 

i wyzwala się teraz, 

ponieważ cień wszystkich tych cywilizacji,

 które były wcześniej, 

oraz skłonność ludzkości do samozniszczenia, 

teraz wypływają na powierzchnię. 

Obejmuje to Elysium, Wojny Niebios, Lwie Królestwo,

 Avalon, Mu, Lemurię i Atlantydę. 


Dzieje się tak dlatego, 

że w końcu musimy uwolnić zbiorowe lęki

 i w istocie zbiorową tendencję do samozniszczenia.

Co więcej, jest tak wiele ujawniających się teraz przeszłych żyć, 

w których byliśmy prześladowani za stanie w naszej prawdzie,

 za mówienie naszej prawdy, za życie w naszej prawdzie. 

Wszystko to jest teraz wyzwalane,

 ponieważ rzeczywiście teraz znowu musimy stanąć 

w naszej prawdzie i żyć nią.



Zostałem poprowadzony tego ranka, 

aby podzielić się z wami tym dekretem,

 dzięki któremu uwalniamy cały świadomy

 i podświadomy strach i programowanie strachu, 

jak również strach przed prześladowaniem 

w jakiejkolwiek formie czy sposobie.

Wykonujecie dekret raz 

i mówicie go na głos trzy razy,

 jak gdybyście dowodzili armią.

W Imię Boskiego Źródła (Boga, jeśli wolisz)

 i zgodnie z Prawem Łaski uwalniam teraz wszystkie świadome

 lub podświadome lęki i programowanie strachu,

 jak również wszystkie wzorce bólu 

i cierpienia, które kiedykolwiek stworzyłem, 

czy to w tym życiu, czy w jakimkolwiek innym.

Przebaczam każdemu, 

kto kiedykolwiek mnie zranił lub skrzywdził,

 świadomie lub nieświadomie, 

w tym życiu lub w jakimkolwiek innym. 

Ofiarowuję im Łaskę.

Proszę o przebaczenie każdego,

 kogo kiedykolwiek zraniłem lub skrzywdziłem, 

świadomie lub nieświadomie,

 w tym życiu lub w jakimkolwiek innym. 

 

Proszę o Łaskę.

Przebaczam sobie wszystko, co zrobiłem, 

aby zranić lub skrzywdzić siebie lub kogokolwiek innego, 

w tym życiu lub w innym. 

Przyjmuję Łaskę.

Stoję w mojej Mocy jako Mistrz.

JESTEM WOLNY.

JESTEM WOLNY.

JESTEM WOLNY.

Niech tak będzie!

(Powtórz 3 razy).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz