środa, 15 grudnia 2021

Najświętsze Serce

 Judith Kusel: Najświętsze Serce



https://tinyurl.com/2p8vrye4

JAM JEST przemawiający bezpośrednio do waszego serca 

i duszy oraz do pełni tego,

 kim i czym w prawdzie jesteście na poziomie duszy.

Jesteście powołani do zupełnie nowego życia, 

wywyższonej formy życia na Nowej Ziemi, 

która jest niepodobna do niczego, 

czego kiedykolwiek doświadczyliście w Starym 3D.

Dlatego pozwólcie, aby ego ja, persona,

 zaprogramowane ja Starego 3D rozpuściło się całkowicie. 

Wszystko, w co kiedykolwiek wierzyliście, definiowało was.

Jeśli nie pozwolisz sobie na rozpuszczenie się w nicość, 

nie możesz odrodzić się w pełni swojej prawdy duszy,

 która jest wiecznym, nieskończonym Tobą.

Powstań i upomnij się o swoje imię duszy i prawdę.

Przekonałem się, że wszystko,

 czemu pozwoliłem odejść i co zostało rozpuszczone,

 zostało zastąpione przez Boskość o wiele większymi 

i większymi Boskimi darami, 

niż kiedykolwiek mogłem sobie wyobrazić.

Tak długo, jak kurczysz się w sobie, 

nie możesz rozwinąć się do pełni prawdy o tym, 

kim naprawdę jesteś na poziomie duszy. 

Nieskończony, wieczny ty.

Kiedy już rozszerzycie się do nieskończonej duszy wy,

 rzeczywiście rozszerzyliście się daleko poza Starą Ziemię i 3D i do Nowej Ziemi,

 i teraz stoicie w pełni swojego prawdziwego uniwersalnego mistrzostwa duszy

 jako Jedno z Boskością w was.

*** *** ***

Wszechwiedząca Moc Miłości wkracza do Świętej Róży waszego serca i duszy, 

gdy przypominacie sobie prawdę o tym, 

kim i czym jesteście w prawdzie.

Boskość woła was po imieniu duszy, 

wiecznym imieniu stworzonym w was, imieniu,

 które rozbrzmiewa w waszej duszy!



Nadszedł czas,

 by stanąć w prawdzie swojego panowania nad duszą, 

wspaniałości tego, kim w prawdzie jesteście,

 jako jedność z Boskością i pozwolić, 

by wasze wewnętrzne promieniowanie było tak oślepiające jak Słońce, 

gdy Boska Miłość wlewa się w was i przez was.

To jest tu i teraz.

Gdy to czytacie, Boska Moc przelewa się przez was i w was, 

potężne oceany Boskości obmywają was i z was wychodzą.

Otrzymujecie Błogosławieństwa Boskich Błogosławieństw.

JA JESTEM TYM, JA JESTEM!

*** *** ***



Dzisiaj jest Niepokalane Poczęcie Nowego Najświętszego Serca 

dla Nowej Ziemi i Nowej Chrystusowej Ludzkości,

 która w pełni obejmuje Boską Moc Miłości, 

pełnię Najświętszego Serca i Uniwersalną Świadomość Chrystusową.



Święte Serce obejmuje Pełnię Jednego. 

Nieskończoność, wszechmoc, wszechobecność, wszechwiedza, 

wszechmiłość Czystej Bezwarunkowej Miłości.

To rozszczepia zbiorowe serce ludzkości aż do samego rdzenia duszy.

Najświętsza, święta i uświęcona miłość wlewa się dziś w was

 i w całą ludzkość, ponieważ Boska Matka, z Jeszuą,

 Uniwersalnym Aniołem Maryją, Matką Maryją, Izydą itd. 

dosłownie otaczają ziemię i wlewają Miłość.

Przynosi to masowe otwarcie świętego serca 

i przebudzenie na niespotykaną skalę.
Otwórzcie swoje serce, 

 

a nawet jeśli jest już rozszczepione, otwórzcie je jeszcze bardziej.

Poproście o pełne błogosławieństwo Świętego Serca 

i bądźcie otwarci na wszystko, 

co nadejdzie i co zostanie wam podarowane.

Moc Miłości przelewa przez ludzkość potężne kosmiczne oceany Miłości.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz