czwartek, 2 grudnia 2021

Stare spełniło swoje zadanie

 

 Judith Kusel: Stare spełniło swoje zadanie



http://www.judithkusel.com

Jesteśmy teraz prawdziwie podnoszeni, 

w ramach spirali Stworzenia, 

do znacznie wyższego poziomu wymiarowego, 

gdy prawdziwie wkraczamy w Nową Epokę, 

gdy Nowa Ziemia w pełni się rozwija.

W ciągu następnych kilku tygodni, a nawet miesięcy, 

wielka przepaść pomiędzy Starą Ziemią

 i Nową Ziemią będzie intensywnie odczuwana.

Wraz z tym wlewają się niezmiernie potężne energie, 

ponieważ Kosmiczny Portal otwiera się w okresie Świąt Bożego Narodzenia 

i Nowego Roku, 

a to rzeczywiście przynosi niezmiernie potężne przesunięcia w świadomości. 

Przesunięcie odbywa się poprzez Otwarte Serce 

i pełne połączenie z Duszą.

Dziś rano powiedziano mi,

 że od teraz muszę w pełni tworzyć w Nowej Ziemi i to świadomie. 


Powiedziano mi,

 że teraz muszę zakotwiczyć się w Nowym z wielką miłością i oddaniem. 

Potwierdza to to, co intensywnie czułem w ciągu ostatnich kilku tygodni

 i rzeczywiście będę słuchał tego przewodnictwa do Tee.

Stare spełniło swój cel.

Czymkolwiek byłem wcześniej - nie jest już więcej.

Teraz świadomie wybieram Nowe i wiem, 

że nie mogę stworzyć Nowego ze Starym programowaniem, 

starymi systemami i czymkolwiek innym!
Gdy tylko całkowicie pozbędziemy się starego, 

przeszłości, tworzy się próżnia

 i Boskość natychmiast wypełni tę próżnię czymś o wiele lepszym 

i głębszym niż wcześniej.

Gdy naprawdę świadomie pozwoliłem odejść temu,

 co stare, otrzymałem nowe Klucze 

i Kody oraz ogromne aktywacje tego ranka, 

które wykraczają poza słowa.

Przynosi to krystalicznie czystą jasność, 

że ma miejsce ogromna przemiana,

 zmartwychwstanie i odrodzenie,

i powiedziano mi, 

że przygotowania do tego trwały przez wiele żyć.

Jestem głęboko wdzięczny za to, co się teraz rozwija.

Zauważcie, że to, co dzieje się ze mną, 

może nie dziać się z wami,

 ponieważ każda dusza otrzyma taką miarę, 

z jaką może sobie poradzić

 i na jaką jest gotowa oraz w najwyższym stopniu zestrojona 

ze swoją unikalną duszą, swoim celem i powołaniem.

Niezwykłe piękno Stworzenia polega na tym, 

że każda część i cząstka jest unikalna, a jednak JEDNA. 

Jedno jest Wszystkim, a Wszystko jest Jednym.

Co za wspaniały czas, aby być żywym 

i w pełni sił i kroczyć ku Nowej Ziemi,

 nowemu życiu i nowym początkom, 

z wielką miłością, respektem i cudem!

Radość!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz