poniedziałek, 20 grudnia 2021

Nasz Nieskończony Potencjał z Archaniołem Michałem


 

Ćwiczenie na co dzień
z Archaniołem Michałem

(information from Linda Dillon,
channel for the Council of Love)

Zakotwiczony w moim sercu
Wzywam Archanioła Michała
z jego Niebieskim Płomieniem Prawdy (1)
aby wypalić wątpliwości, zaprzeczenia,
ograniczenia codziennie.


Pozwalam Niebieskiemu Płomieniowi
by się rozszerzył i pochłonął mnie.
Jestem Niebieskim Płomieniem.
Jestem jak gąbka
pozwalając mojemu Nieskończonemu Potencjałowi
z całego Wszechświata,
multiwersum, ominwersum
i Źródła
aby mnie wypełnił.
Czuję poczucie ekspansji. . .

Zakotwiczony w moim centrum serca, proszę:
"Dzisiaj, Michale,
co jest wyrazem
Mojego Nieskończonego Potencjału?"


Michał mówi.
to będzie inne każdego dnia
ponieważ każdego dnia robimy różne rzeczy,
że to jest wyrażenie
Naszego Nieskończonego Potencjału.
I mówi:
- i tu właśnie leży klucz -
nawet jeśli wydaje się to oburzające
lub zbyt łagodnie proste,
to proszę, zrób
to, o co nas prosi
o to.

Uczymy się ufać naszemu prowadzeniu.

To codzienne ćwiczenie prowadzi do
większego zrozumienia

sacred purpose.

* * *

With much gratitude to Linda Dillon,
channel for the Council of Love

 

Footnotes

(1) “Heavenly Blessings: The Blessing and Virtue of Truth with Archangels Michael, Gabrielle, and Uriel,” March 26, 2013, https://goldenageofgaia.com/2013/03/26/heavenly-blessings-the-blessing-and-virtue-of-truth-with-archangels-michael-gabrielle-and-uriel/ (Audio)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz