środa, 1 grudnia 2021

Siła miłości

 

 Judith Kusel: Siła miłości



http://www.judithkusel.com

Potęga Miłości.

To otwarte serce i bezwarunkowa miłość, 

która zna tylko Jedno, 

Jedność, przez którą unoszą się dusze.

W Jedności, dualność i podział nie mogą istnieć.

Miłość jest nieobecnością strachu.

Bo Miłość widzi i doświadcza tylko Jednego.

Ty jesteś we mnie.

Ja jestem w tobie.

Boskość żyje wewnątrz.

Kiedy twoje wewnętrzne "ja" jest w chaosie, 

strachu i podziałach, 

to właśnie przyciągniesz więcej.

 Bo co jest wewnątrz, jest i na zewnątrz.

Kiedy twoje wewnętrzne ja jest w harmonii i pokoju, 

wypełnione bezwarunkową miłością 

i obejmuje twoją pełną Boskość,

 zobaczysz to odzwierciedlone wszędzie na zewnątrz.

Jak wewnątrz, tak i na zewnątrz.

Jak wyżej, tak i niżej.

Miłość jest wszechobecna.

Jako Mistrzowie w pełni przyjmujemy Moc Miłości

 i Moc Jednego i żyjemy tym.

 

Judith Kusel

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz