poniedziałek, 1 marca 2021

Pytanie

 

Einstein zawsze był pytany, czy wierzył w Boga. 
Zawsze odpowiadał, że wierzył w Boga Spinozy. 
 
Więc spojrzałem na Spinozę. 
Oto niesamowite przejście:
 
′′ Oto, co powiedziałby Bóg :... chcę,
 żebyś poszedł w świat, 
aby cieszyć się swoim życiem. 
 
 
 
Chcę, żebyś zaśpiewał, dobrze się bawił 
i cieszył się wszystkim, co dla ciebie zrobiłem. 
 
Przestań chodzić do tych ponurych, ciemnych
 i zimnych świątyń, które sam zbudowałeś 
i które mówisz, że są moim domem.
 
Mój dom jest w górach, w lasach, 
rzekach, jeziorach, plażach. 
 
 Może być zdjęciem przedstawiającym góra, jezioro, drzewo i przyroda
 
Tam mieszkam 
i wyrażam całą moją miłość do ciebie.
 
Przestań obwiniać mnie za swoje marne życie;
 nigdy nie mówiłem ci, że jesteś grzesznikiem....
 
Nie szukaj mnie na zewnątrz, nie znajdziesz mnie. 
Znajdź mnie w środku... tam w tobie biję."
 
Uwielbiam to, że Spinoza miał na imię Baruch,
 czyli błogosławiony po hebrajsku.

 

 
Ja jestem Tobą,
A Ty we mnie mną,
Kroplą oceanu we mnie,
Podobnie jak ja jego odbiciem. 
 
 
Może być zdjęciem przedstawiającym tekst
 
Podczas wizyty w Anglii prezydent Andrzej Duda 
został zaproszony na herbatę do Królowej.
Kiedy rozmawiali zapytał ją, 
jaka jest mocna strona jej władzy?
Królowa odpowiedziała, 
iż otacza się inteligentnymi ludźmi.
- Jak Wasza Wysokość rozpoznaje, 
że są inteligentni? - spytał Andrzej Duda.
- Cóż, po prostu zadaję im odpowiednie pytania
 - odpowiedziała Królowa - pozwól mi zademonstrować.
W tym momencie Królowa bierze słuchawkę 
i dzwoni do Theresy May:
- Pani premier, proszę opowiedzieć na następujące pytanie: 
Pani matka ma dziecko i pani ojciec ma dziecko, 
ale nie jest ono Pani bratem ani siostrą - kto to jest?
- Oczywiście to ja nim jestem.
- Doskonale - odpowiada Królowa - dziękuję bardzo i dobranoc.
Odkłada słuchawkę i mówi:
- Czy teraz już Pan rozumie, Panie Prezydencie?
- Tak. Jestem niezmiernie wdzięczny. 
Nie mogę się doczekać by zastosować ten sposób!
Po powrocie do Warszawy Duda decyduje się poddać 
testowi premiera - Mateusza Morawieckiego.
Wzywa go do Pałacu Prezydenckiego i pyta:
- Mateusz, chciałbym Ci zadać jedno pytanie, ok?
- Ależ oczywiście, nie krępuj się, jestem gotów.
- Posłuchaj, twoja matka ma dziecko i twój ojciec ma dziecko, 
ale nie jest ono twoim bratem ani siostrą - kto to jest?
Morawiecki chrząka, kaszle i w końcu odpowiada:
- Czy mógłbym się zastanowić i wrócić z odpowiedzią?
Duda zgadza się i Morawiecki wychodzi. 
Natychmiast zwołuje zebranie klubu parlamentarnego PiS 
wraz z prezesem Jarosławem Kaczyńskim, po czym
głowią się nad zagadką przez kilkanaście godzin,
 ale nikt nie wpada na rozwiązanie.
W końcu, w akcie desperacji, Morawiecki dzwoni do Włodka Czarzastego
 i przedstawia mu problem:
- Niech pan posłucha, jak to może być: 
pańska matka ma dziecko 
i pański ojciec ma dziecko, 
ale nie jest ono Pańskim bratem ani siostrą - kto to jest?
Czarzasty odpowiada bez zastanowienia:

- To ja, oczywiście.
Uradowany Morawiecki wraca biegiem do Pałacu Prezydenckiego,

 odnajduje Dudę i krzyczy:
- Mam, mam! Wiem kto to jest! To Włodek Czarzasty!!!
Na co Andrzej Duda robiąc zdegustowaną minę:


- Źle idioto! To Theresa May! 😂😂😂https://scontent.fktw5-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/73086107_768836160290707_5220106064761978880_n.jpg?_nc_cat=104&ccb=3&_nc_sid=8bfeb9&_nc_ohc=NAHpYUP8-HYAX-B-HBS&_nc_ht=scontent.fktw5-1.fna&oh=70e900ba3b3bd8a3e905cbf789c6e78d&oe=6061E236

 Brak dostępnego opisu zdjęcia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz