sobota, 20 marca 2021

Wybaczając sobie...

 

 Może być zdjęciem przedstawiającym 1 osoba i tekst „MYŚL TWORZY MATERIE”

The Creator Writings ~ Wybaczając sobie

Jennifer Farley, 17 marca 2021, 



https://tinyurl.com/4c3mv7r2


Każdy z was doświadczył w swojej przeszłości czegoś, 

co wywołuje wstyd/winy. 

Te doświadczenia mogą tworzyć fale,

 które trwają jeszcze długo po tym,

 jak doświadczenie się zakończyło.

Wszechświat chciałby Ci przypomnieć,

 że przebaczenie jest jednym z największych darów,

 jakie możesz sobie dać. 

Uwolnienie i pozwolenie na przebaczenie w Twoim istnieniu

 robi miejsce dla Bezwarunkowej Miłości, zrozumienia i wsparcia.

Jesteś tego wart!

~ Stwórca

 

 

ZASIAŁ BÓG



Och, gdybym tylko
wiedziała
-co będę robiła
na tej Ziemi
czy przybyłabym tutaj?

Takie myśli
nadchodzą mnie często...
bo jakież tego życia piękno
jak każdego dnia
jestem namaszczana
cierpieniem...

hartują duszę moją demony
robią w niej czarną dziurę
i każdego dnia bije dzwon
na wojnę
znowu demony
atakują...

niszczą mój zielony ogród
i nowe zasiewy
które sieją moi aniołowie
moi wierni życia obrońcy...

to z tych dziur ciemnych
przenikają
jasne promienie słońca
i rażą piekło w oczy...

kiedy człowiek
nie zagłębi się w swoje rany
w ten liniowy świat
pełen i prawdy i kłamstwa
nie odgadnie
-kim jest?

Nie przebudzi w sobie
tych cudownych cnót
jakie to w nim
zasiał Bóg...

a dzisiaj zbiera swoje plony
i niesie do swojego spichlerza
ciężkie snopy...
i przekształca człowieka łzy

...w bezcenne perły
i umieszcza w swojej koronie
...a ze światła, które wypłynęło z ran
czyni na niebie jasne gwiazdy...

czym go było więcej
tym gwiazda będzie
jaśniejsza
-a ty człowieku
już nigdy nie będziesz
cierpiał...

i nic tu nie odbywa się przypadkiem...

Vancouver
18 March 2021

WIESŁAWA

https://www.vismaya-maitreya.pl/wiersze_i_obrazy_wiersze_wieslawy_cz49.html 

 

MOJE PRZEBUDZENIE



Piękno istnieje na świecie
ale musisz mieć do niego oko
i umieć to uchwycić…

prowadziłam wiele razy
szalone życie
i przydarzyło mi się multum
dziwnych rzeczy…

lecz najdziwniejsza była ta
kiedy mnie dotknęło światło
swoim malutkim paluszkiem…

i powiem szczerze
wcale to nie było piękne
to było przekleństwo tamtego czasu…

to było dziwne uczucie
i nie narzekałam na nudę
ten czas był i piękny
i przerażający…

bo gwiazda, która budziła się we mnie
jakoś do mnie nie pasowała
to był jakiś koń trojański
obsadzony w mojej duszy...

i otwierał we mnie wprzódy
jakąś straszną przepaść
a ja stawałam się nikim…

i kawałek śmierci
wirował wokół mnie na wietrze
a to znowu całował promień słońca
i zmagałam się z dziwną pamięcią
i otulał mnie wielki strach
i szalona odwaga…

i nie mogłam zrozumieć
czego ode mnie chce
ta dziwna bestia?

Biedny rozum niemal oszalał
nikt tego zrozumieć nie umiał
ale już wówczas
ktoś w tej pokręconej świadomości
pisał mi złotymi literami
budź się...
Złoty Wiek za pasem!

Vancouver
27 Feb. 2021

 Wiesława

 Może być zdjęciem przedstawiającym tekst „ARIES SEASON WELCOME NEW BEGINNINGS TAKE ACTION MOVE YOUR BODY RECHARGE YOUR ENERGY STAY MOTIVATED RELEASE TENSION FOREVERCONSCIOUS.COM”

 

 

1 komentarz:

  1. Fajnie sobie być w V albo gdziekolwiek tu i teraz 💚🍀💚

    OdpowiedzUsuń