poniedziałek, 8 marca 2021

Ożyj w swojej własnej wspaniałości!

Może być zdjęciem przedstawiającym 1 osoba

 Ożyj w swojej własnej wspaniałości!

Marzec 4, 2021 przez Steve Beckow


Słowa uformowały się w moim umyśle:

 "Ożyj do swojej własnej wspaniałości!".

Mogę się tylko domyślać,

 że pewien ktoś chciał umieścić ten pomysł w mojej głowie. 

Udało mu się.

Ale to nie słowa mnie uderzyły. 

To była moja reakcja na te słowa. 

Coś się we mnie poruszyło.

Powiedziałem sobie: 

"Wiesz, pewnego dnia będziesz musiał to zrobić 

- ożywić swoją własną wspaniałość.

No cóż, w porządku. 

 

Może być zdjęciem przedstawiającym co najmniej jedna osoba, ludzie stoją i tekst „Zapytałem mądrego człowieka: „Powiedz mi Panie, W jakiej dziedzinie mógłbym zrobić wielką karierę? Powiedział z uśmiechem:, Bądź dobrym człowiekiem. W tej dziedzinie jest ogromna szansa bardzo mała konkurencja."”

 

I zacząłem stać bardziej wyprostowany, 

czuć grunt pod nogami, 

doświadczać własnej determinacji....

Zacząłem dostrzegać swoje osiągnięcia zamiast braków.

Życie, na które patrzyłam z tego punktu widzenia, 

wydawało się powolnym wznoszeniem się stąd do wspaniałości,

 a my wszyscy jesteśmy tam, gdzie jesteśmy.

Ale prędzej czy później, 

każdy z nas będzie musiał ożyć w swojej własnej wspaniałości.

A ironia polega na tym, że: 

Wszystko to stanie się za naszą namową. 

Nigdy nie może być inaczej, dla nikogo z nas.

Kto pójdzie pierwszy?

 

Może być zdjęciem przedstawiającym 1 osoba, stoi i tekst „Nie mów mi gdzie i jak mam iść Û Bo nikt nie powiedział, że idziesz lepszą drogą od mojej”

 The Creator Writings ~ Nuda [The Lull


https://tinyurl.com/w8zx5cx2

Wszechświat wie, że czekanie przez czas przerwy

 i przerwy może być wyzwaniem.

Wykonałeś swoją pracę 

i dopóki nie nadejdzie kolejna fala zmian,

 utrzymywanie siebie zajętym staje się zadaniem. 

Delikatnie przypominamy Ci... ten czas jest po to, 

abyś nauczył się kochać/opiekować się sobą tak,

 jak byś kochał/opiekowała się swoją ulubioną osobą. 

Może to być również o znalezieniu swojego centrum, 

przygotowaniu i tworzeniu list manifestacji.

Cokolwiek wybierzesz do zrobienia, rób to pozytywnie, 

z wielką miłością, a zawsze będzie to satysfakcjonujące.

~ Creator

Może być zdjęciem przedstawiającym tekst „TIME IS AN ILLUSION Ûs- @normanduenas 李 @awoken_truth Time is not linear, it is simultaneous. Everything, including the past and future, are all happening right now. Past lives are actually parallel lives. Time is a manmade 3D construct. In higher dimensions, there's no such thing as time because we experience everything happening simultaneously in the NOW, as ONE.”

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz