wtorek, 2 marca 2021

MOJE PRZEBUDZENIE

 

CIEKAWE CZASY



Mamy takie czasy
gdzie inaczej patrzymy na wszystkich ludzi
-widzimy albo tylko ich dobro... albo tylko zło...
albo rozpoznajemy - kim naprawdę jesteśmy?!

Czy wszyscy jesteśmy tylko dobrzy
albo tylko źli?
W dodatku ty uważasz mnie za wroga
-nie lubisz moich słabości
a swoje przedstawiasz jako te mocne
-ale ja też ich nie lubię
zasłaniają mi twoje światło w tobie
-to wewnętrzne światło - twojego ducha...

a ja szanuję w tobie to miejsce
światła, miłości, prawdy, pokoju i mądrości...
szanuję miejsce, w którym ty jesteś
ale ty mi tego szacunku nie oddajesz...

bo czujesz się lepszy, mądrzejszy
i chcesz mnie przekonać
w co ja powinnam wierzyć
-moje wartości są dla ciebie niczym.

Ty jesteś w tym miejscu
a ja w tym...
te ciekawe czasy pokazują nam
-co jest w tobie ukryte przede mną
a we mnie ukryte przed tobą...

to, co we mnie
ty nie rozpoznajesz
-moich prawdziwych wartości...
bo zbyt mocno zagrzebałeś je w sobie
-i nie masz do mnie szacunku.

Ale i do wrogów należy mieć szacunek
oni nas uczą naszych mocnych stron
eliminują nasze słabości
naszą naiwność, ignorancję...

to dzięki wrogom odnosisz sukces
świat dostrzega twoją dobroć, świętość...
a ty w tej świętej przestrzeni
kłaniasz się boskości w innym człowieku
odnosisz się do jego światła

-zaznaczasz, że widzisz jego świętość...

tak czynią ludzie mądrzy
ci, którzy już WIEDZĄ
że każdy z nas nosi w sobie iskierkę boską...

WIEDZĄ... a nie WIERZĄ
ci, co wiedzą posiedli w sobie już mądrość
ci, co wierzą - ciągle szukają
ich droga poszukiwań
jeszcze nie zakończona...

w dniu kiedy zobaczysz światło w sobie
zobaczysz Chrystusa
który tam się właśnie narodził
-i nie ganiaj za Nim po wszechświecie
bo Go tam nie znajdziesz...

kiedy zobaczysz światło w sobie
to i Jego w nim ujrzysz
i poznajesz tą największą tajemnicę
ukrytą w sercu człowieka...


a z Chrystusem zawsze rodzi się w tobie
Jego nierozłączny płomień - mądrość
czyli Sophia... a moc tych dwojga
przenika twoją duszę
a ty topisz się w nich...

i werdykt tu jest krótki
-jesteście świętą trójcą
nową boską formą
córką albo synem Boga...

i na ciebie przyjdzie ta pora
toteż każdego dnia
połącz się ze światłem boskości
...w innym człowieku...

Vancouver
11 Feb. 2021

 https://www.vismaya-maitreya.pl/wiersze_i_obrazy_wiersze_wieslawy_cz47.html

 

MOJE PRZEBUDZENIE



Piękno istnieje na świecie
ale musisz mieć do niego oko
i umieć to uchwycić…

prowadziłam wiele razy
szalone życie
i przydarzyło mi się multum
dziwnych rzeczy…

lecz najdziwniejsza była ta
kiedy mnie dotknęło światło
swoim malutkim paluszkiem…

i powiem szczerze
wcale to nie było piękne
to było przekleństwo tamtego czasu…

to było dziwne uczucie
i nie narzekałam na nudę
ten czas był i piękny
i przerażający…

bo gwiazda, która budziła się we mnie
jakoś do mnie nie pasowała
to był jakiś koń trojański
obsadzony w mojej duszy...

i otwierał we mnie wprzódy
jakąś straszną przepaść
a ja stawałam się nikim…

i kawałek śmierci
wirował wokół mnie na wietrze
a to znowu całował promień słońca
i zmagałam się z dziwną pamięcią
i otulał mnie wielki strach
i szalona odwaga…

i nie mogłam zrozumieć
czego ode mnie chce
ta dziwna bestia?

Biedny rozum niemal oszalał
nikt tego zrozumieć nie umiał
ale już wówczas
ktoś w tej pokręconej świadomości
pisał mi złotymi literami
budź się...
Złoty Wiek za pasem!

Vancouver
27 Feb. 2021

WIESŁAWA

https://www.vismaya-maitreya.pl/wiersze_i_obrazy_wiersze_wieslawy_cz48.html 

 

 sacred geometry eraoflightdotcom

 

Moje osob0ste przebudzenie zostało dokonane za sprawą imienia,

Marek jako te pierwsze, Józef jako te  drugie i Benno po ojcu.

Gdy przyszło trzecie to duchowe stało się adresem blogów ...

A to według sanskrytu oznacza Słońce - Ziemię - Księżyc.

https://tamar102a.blogspot.com/2021/03/duchowe-znaczenie-twojego-imienia.html

autor blogu

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz