poniedziałek, 29 marca 2021

Przesłanie od losu

tune into the light within you eraoflightdotcom


Dostrój się do światła wewnątrz siebie Równonocy w zeszłym tygodniu 

A była tak bardzo potężna i czuje się, że nastąpiło ogromne przesunięcie.

 

Czuje się, że czas przyspieszył jeszcze bardziej,

 a wraz z nim energia, którą otrzymujemy.

 

To tak jakby rękawice zostały zdjęte. 

Nie ma już więcej wyciągania ciosów. 

 

Energie skręcają i obracają nas w każdą stronę i na zewnątrz. 

Tak wiele zmienia się tak szybko.


Zdecydowałem się na podróż z zamiarem zrozumienia tego,

 co musimy wiedzieć, aby, miejmy nadzieję, 

uzyskać większe zrozumienie tych energii i tego,

 dokąd zmierzamy jako grupa wznosząca się.



 earth shining eraoflightdotcom

 

Włączyłem muzykę perkusyjną, rozluźniłem moje ciało i poszedłem. 

Zostałem poprowadzony pod wodę, w głąb oceanu. 

Płynąłem w kierunku tego mieniącego się światła. 

Kiedy dotarłem na dno, było tam lustro, które świeciło jak latarnia morska. 

Zobaczyłem siebie w lustrze i gdy patrzyłem, 

woda odeszła ode mnie, a po mojej prawej stronie była jaskinia.

 Wszedłem do jaskini i byłem zaskoczony, aby zobaczyć losy, 3 siostry

 

energy waves eraoflightdotcom

Ja: Siostry, o czym chcecie, abym tym razem wiedziała?
(One wtedy mówiły na zmianę).
Aby powrócić do starych dróg
Z których pochodzicie
Jest wielu, którzy uważają je za nowe.
Nawet nowatorskie.
Będziecie wiedzieli, że to powrót do prawdy.
Do uhonorowania bogów, starych i nowych.
Widzicie jasno, że stoicie pośród nich
Giganci już nie śpią.
Nie opłakuj ich grobu
Bo ich tam nie ma
Odrodzili się.
Idź ścieżką, która jest przed tobą
Podążaj za gwiazdami do swojego domu
Ścieżka jest oświetlona
Ale nie dla osób o słabym sercu.
Bo musisz porzucić wszystko, co znasz
Zapomnij, kim jesteś
Nic z tego nie ma teraz znaczenia
Gdy rozpoczniesz ścieżkę WSZYSTKIEGO
Zgubić się.
Aby potem się odnaleźć
Na wirującym liściu
Na szumiącym potoku
Planety, które się ustawiają
Stajesz się WSZYSTKIM
Jak stajesz się niczym


light waves eraoflightdotcom
 

Jak tylko przesłanie zostało dostarczone, znalazłem się na szczycie oceanu,

 płynąc w kierunku światła, kiedy wyszedłem z podróży. 

Odniesienie do śpiących olbrzymów ma wiele wspólnego z legendą, 

że gdy wody podniosły się na Ziemi, ludzie 

(którzy w porównaniu z nami byli olbrzymami) 

uciekli na wyższe tereny. 

W końcu wody podniosły się nawet do gór

 i zamiast patrzeć jak jego ludzie umierają, wódz zamienił ich w kamień.

Od tamtego czasu te śpiące olbrzymy przechowywały energie, 

wspomnienia, kody z czasów, 

kiedy byliśmy bardziej zestrojeni z Ziemią i sobą nawzajem.

 

 the light within eraoflightdotcom

 

 Wody podnoszące się, pokrywające Ziemię były przed spadkiem wibracji, 

czuję, że usłyszenie, iż olbrzymy odradzają się, mówi mi, 

że wibracja Ziemi podniosła się na tyle, by mogły powrócić.

Kiedy usłyszałam te słowa, moje serce podskoczyło z radości, 

a moje ciało wypełniło się taką miłością.

Czeka nas interesująca przejażdżka. 

Wszystko zależy od tego, co dzieje się wewnątrz. 

Kiedy puszczamy to, co myśleliśmy, że znamy i rozumiemy,

otwieramy się na WSZYSTKO. 

Przesyłając nam tyle miłości, siły i współczucia.

**Źródło

 Jenny Schiltz

 eraoflight blast

 

 

 

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz