sobota, 13 marca 2021

Jeśli zwycięży mądrość

https://goldenageofgaia.com/wp-content/uploads/2021/03/One-Foot-300x113.jpg

 

Jeśli zwycięży mądrość

11 marca 2021 r. przez Steve Beckow


Jedną nogą do środka, jedną nogą na zewnątrz.
 

Wariacje na temat wyrażenia "dobre samopoczucie" 

spotykają się z różnym przyjęciem.

Film "dobry" to taki, który ma na celu podniesienie naszych uczuć, 

ale dodatkowo sugeruje się, że nie ma on żadnej innej cechy zbawiennej. 

 Słowa "powierzchowny" i "dobry nastrój" często idą w parze.

"Dobre samopoczucie" jest często postrzegane 

jako sposób na zamknięcie dalszej dyskusji. 

Prawie oczekujemy po nim "w drogę".

 

Może być zdjęciem przedstawiającym 1 osoba, stoi, na świeżym powietrzu i tekst „z NAMI JEST WSZYSTKO W PORZĄDKU 138 TO TY JESTEŚ NIENORMALNY, NIETOLERANCYJNY HOMOFOBIE!”

 

Ale w przeszłości mówiłem już,

 że uważam dobre samopoczucie za podstawowy cel prawie wszystkiego, 

co przychodzi mi do głowy, a co robimy.  

Możemy być źli i czuć się dobrze, patrząc jak ludzie cierpią.

W dawnych czasach posiadanie pragnienia, 

by czuć się dobrze,

 byłoby postrzegane jako oczywiste, 

nie wymagające wzmianki, 

niezbyt wzniosłe pragnienie, 

hedonizm, pospolitość itd.

Jednak niektóre źródła uznały je za ważne, 

a nawet za "niezbywalne prawo" - do cieszenia się "dążeniem do szczęścia".

Jest to rzecz bardziej ostateczna niż jakiekolwiek rozważania dotyczące ciała. 

 Może być zdjęciem przedstawiającym co najmniej jedna osoba, kwiat i przyroda

 

Dlaczego? Ponieważ ciało odpadnie, 

ale nasze wewnętrzne doświadczenia pójdą z nami.

Cóż, kiedyś tak było. Nie z tym Wzniesieniem.

Nawet uczucia w końcu się uspokoją i pozostaną uciszone. 

Boskie stany jak miłość, błogość, 

radość przejmują i zalewają dom. 

I krajobraz. I niebo.



 Może być zdjęciem przedstawiającym pizza i tekst „Na Ziemi nie ma wyższej energii, siły i mocy od tej, którą ty jesteś. We Wszechświecie nie ma wyższej energii, siły i mocy niz to, co w boski sposób istnieje i przez was przepływa. Kryon”

 

Wszystko zostanie zmiecione, 

wraz z każdym innym śladem niższego wymiaru, 

kiedy zanurzymy się w Matczynym (lub Maré) Oceanie Miłości. (1)

W ciągu ostatniego miesiąca czułam się lżejsza 

i nie wiem co z tym zrobić, 

ani jak zachowywać się publicznie.  

Mam tylko nadzieję, że inni też to czują.

Czuję też dużo skrobania i zgrzytania,

 ponieważ nowe sytuacje społeczne pojawiają się na mojej drodze, 

a wzorce zachowań Trolla wypływają automatycznie w odpowiedzi. 

Czuję się zakłopotany w tym nowym środowisku emocjonalnym, w którym jestem. 

 

Może być zdjęciem przedstawiającym zegarek na rękę i tekst „Teraz Teraz Najdokładniejszy zegarek świata”

 

Moje szorstkie krawędzie są widoczne.

W dawnych czasach powiedzielibyśmy,

 że ujawnia się mój prawdziwy charakter lub prawdziwe kolory. 

Nie. Moje wazany nie są moim prawdziwym charakterem.  

Tak naprawdę są na poziomie powierzchni.  

Mój prawdziwy charakter jest niewinny i czysty, jak wiem.

Nie mogę już patrzeć na moje wzorce zachowań, aby mnie prowadzić. 

W najlepszym wypadku okazały się one niewiarygodnymi przewodnikami.

 

Może być zdjęciem przedstawiającym co najmniej jedna osoba i tekst „WOLNOŚĆ OZNACZA ODPOWIEDZIALNOŚĆ. A ATOJEST WŁAŚNIE To, CZEGO SIĘ WIĘKSZOŚĆ LUDZI OBAWIA. TEMYSLI.PL”

 

Jak powiedziano ostatnio podczas czytania, 

mam jedną nogę w Trzecim Wymiarze i jedną nogę w Piątym,

 tak jak my wszyscy, jestem tego pewien.

Być może kiedy dysonans osiągnie punkt, 

którego nie będę w stanie znieść, 

zostanę zmuszony do wycofania stopy z niższego wymiaru. 

Albo wcześniej, jeśli mądrość zwycięży.

Przypisy

(1) Maré = Ocean w języku łacińskim.

 

galactic logos eraoflightdotcom

 

Tutaj jest sekret. 

Zaczyna się tutaj nowa energia,

 która jest głęboka i o której powinniśmy wiedzieć: 

Kiedy wchodzimy w pewną sferę, pewną energię współczucia

 i gotowości do zobaczenia większej prawdy;

 kiedy zaczynacie tą ścieżkę, drodzy, 

wasza świadomość się zmienia.

 

 Świadomość jest energią, 

a kiedy energia się zmienia, 

dzieją się rzeczy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz