wtorek, 30 marca 2021

ZASIAŁ BÓG

 

 Może być zdjęciem przedstawiającym co najmniej jedna osoba i tekst „Słyszałeś, że istnieje życie poza internetem? -Chrzanisz, podaj linka! qkartka.pl KARTKA W.”

 


ZASIAŁ BÓG



Och, gdybym tylko
wiedziała
-co będę robiła
na tej Ziemi
czy przybyłabym tutaj?

Takie myśli
nadchodzą mnie często...
bo jakież tego życia piękno
jak każdego dnia
jestem namaszczana
cierpieniem...

hartują duszę moją demony
robią w niej czarną dziurę
i każdego dnia bije dzwon
na wojnę
znowu demony
atakują...

niszczą mój zielony ogród
i nowe zasiewy
które sieją moi aniołowie
moi wierni życia obrońcy...

to z tych dziur ciemnych
przenikają
jasne promienie słońca
i rażą piekło w oczy...

kiedy człowiek
nie zagłębi się w swoje rany
w ten liniowy świat
pełen i prawdy i kłamstwa
nie odgadnie
-kim jest?

Nie przebudzi w sobie
tych cudownych cnót
jakie to w nim
zasiał Bóg...

a dzisiaj zbiera swoje plony
i niesie do swojego spichlerza
ciężkie snopy...
i przekształca człowieka łzy

...w bezcenne perły
i umieszcza w swojej koronie
...a ze światła, które wypłynęło z ran
czyni na niebie jasne gwiazdy...

czym go było więcej
tym gwiazda będzie
jaśniejsza
-a ty człowieku
już nigdy nie będziesz
cierpiał...

i nic tu nie odbywa się przypadkiem...

Vancouver
18 March 2021

JAM DZIECIĘ JEDYNEGO BOGA



Mów to mojego serca
przebij to piekło
które mnie otacza
nie pozwól
abym była w środku pusta...

nie pozwól
by zabrano mi godność
i to co jeszcze ważniejsze
moją wolność
bez której człowiek
żyć nie może...

komu mam się zwierzyć
jak nie tobie
z głębi tego szaleństwa
-tylko do ciebie
mój głos potrafi wzlecieć
-a ja nie pozwolę ukraść duszy mojej
-i godności mojej zdeptać
również nie pozwolę
-bo Jam dziecię Jedynego Boga
i znam swoją wartość...

Vancouver
19 March 2021

ŚMIERĆ I ŻYCIE



...choć dwa różne stany
to jednak jak klepsydra
...czyli są tym samym

...tylko niedojrzała osoba
chwali jedno
a ucieka od drugiego...

nie ma co ubolewać nad życiem
i być szczęśliwym
tylko w tym drugim...

nie ma szczęścia i miłości człowieka
bez jego działania
a działaniem jest życie...

i dyrektorem tego życia jesteś ty
a nasz obowiązek życiowy
jest bardzo prosty...

-służyć ludzkości
wznieść się poza tą granicę
którą my, zwiemy Miłosierdziem...

-i kiedy przejdziesz tą granicę
dosięgasz stanu oświecenia
jesteś już wielkim człowiekiem...

ale... życie ludzi oświeconych
nie jest tylko nirwaną
odpoczynkiem na zielonej łączce

...to oparcie się siłom zła
usunięcie tyranii, niewolnictwa
to oświeceni spotykają się z wielką przemocą...

to w ich sercach jest ukryte
potężne cierpienie
bo widzą całą nędzę tego świata...

a w rzeczywistości jest więcej ludzi
którzy uciekają od takiego życia
nie chcą cierpienia...

i to oni obrażają najmocniej
tych oświeconych
spychają na inne tory...

bo w ich sercach
brak tej największej ludzkiej cnoty
-Miłosierdzia
-w ich sercach żyje wielki egoizm...

Vancouver
21 March 2021


https://www.vismaya-maitreya.pl/wiersze_i_obrazy_wiersze_wieslawy_cz49.html 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz