niedziela, 28 lutego 2021

Aniołowie i bogowie zdemaskowani. Boska technologia Istnienia. - 24.02.2021 (odc. 9)


 

 

 Pamiętajcie jednak, aby się naładować. 

Jak już mówiliśmy wcześniej ... 

jeśli zapomnicie naładować swój telefon ... 

wasz dzień nie pójdzie tak dobrze. 

To samo dotyczy siebie.

 Każdej nocy wyobraź sobie, 

że podłączasz swój kabel od czakry korony do "góry". 

Włącz go i sprawdź czy się ładuje ... następnie pozwól, 

aby spokój snu zrobił swoje.

 


Prawdziwe uzdrowienie nie zawsze jest kwestią otrzymania tego, 
czego chcesz, ale otrzymania wszystkiego, czego potrzebujesz, 
aby pomóc Ci przekształcić się w najbardziej optymalny sposób.

Jest pewna ilość czasu,
 którą powinieneś spędzić w określonych warunkach osobistych 
i różnych stanach świadomości.

Poprzez przebywanie na określonych poziomach świadomości 
przez określone okresy czasu, 
budujecie niezbędną presję, która inspiruje wzrost 
i ekspansję potrzebną do poprowadzenia was 
do następnego najwyższego poziomu świadomości.

To dlatego wszystko jest takie, jakie jest.

Wszystko dla Miłości,

Matt


 
Przypalony garnek. . z przeprosinami



www.voiceoffreedom.ca


W weekend przypaliłam garnek na kuchence.

Przyjechała straż pożarna, ewakuowano cały budynek 
- mnie tu nie było - słyszałam, że to było szaleństwo.

Na początku byłam dość zrównoważona, 
żadnej paniki w drodze do domu, 
kiedy jeden z lokatorów zadzwonił i powiedział, 
że z mojego mieszkania wydobywa się dużo dymu, 
uczucie spokoju, niesamowitego odrętwienia.

W następnych dniach, 
siedząc w zapachu dymu z rozwalonymi drzwiami, 
zaczęło wkradać się zwątpienie i pytanie:

"Dlaczego to się stało?".

W ciągu ostatnich 10 lat przekonałem się, 
że wokół mnie nie ma wypadków.

Minęło kilka dni zanim zdałem sobie sprawę, 
że to metafora życia związanego z nieładem.

We wtorki prowadzę warsztaty z moim przyjacielem Lee na Florydzie,
 a garnek pali się w niedzielę.

Na wtorkowych zajęciach po spaleniu się garnka nie rozmawiam o tym.

To były zajęcia o komunikacji z naszymi przewodnikami i myślę sobie: 
"To był przykład braku komunikacji z moimi przewodnikami - zapomniałem, 
że mój garnek stał na kuchence - jak to się ma do tych zajęć?".

Na następnych zajęciach rozszerzę przeprosiny. . . 
Czuję, że powinienem je rozszerzyć również tutaj.
 


"Jeśli 'spaliłam' cię w życiu, 
na planecie lub poza nią,
 jest mi bardzo przykro. 
Składam najgłębsze przeprosiny."

W moim budynku umieściłem notatki 
w dwóch windach, mówiąc, 
że jest mi naprawdę przykro za cały ten nieład 
- że nie wyłączyłem kuchenki w drodze do drzwi
 i mój garnek się przypalił - że jest mi tak przykro.

To doprowadziło do zmartwień. . o komentarze. 
Co ludzie napiszą na mojej notce. 
Nie chciałam wychodzić z mieszkania. 
Wypadłam z równowagi. 
Potem zmusiłam się, żeby pójść do pracy. . 
i opowiedziałam o palącym się garnku w pracy. . .

Po powrocie z pracy, 
w windzie leżały karteczki od lokatorów, 
mówiące, żebym się nie martwiła. 
Jeden nawet powiedział, 
że w naszym budynku nigdy nic się nie dzieje 
i to wywołało podniecenie, wszyscy razem na zewnątrz.

Ale jestem tu, by przeprosić. . . . . .za całe życie w nieładzie. . . . 
za robienie rzeczy nie w zgodzie z prawdą. . .

Fizyka - tak wewnątrz, jak 
i na zewnątrz - jeśli trzymam się zasady "nie przepraszać siebie/innych"
, która pozostaje na planecie we wzajemnym powiązaniu wszystkiego 
i utrudnia ruch Miłości i Pokoju.

Przepraszam

za "przypalony garnek

za całe życie w nieładzie.

Rozszerzam moje głębokie przeprosiny,

Tak mi przykro.

Brak dostępnego opisu zdjęcia.

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz