czwartek, 25 marca 2021

Ocean

 

 Może być zdjęciem przedstawiającym droga

 
Jest w Tobie, a ty w nim,
jak kropla w ocenie,
z kroplą jego, w niej ..
 

ZASIAŁ BÓG



Och, gdybym tylko
wiedziała
-co będę robiła
na tej Ziemi
czy przybyłabym tutaj?

Takie myśli
nadchodzą mnie często...
bo jakież tego życia piękno
jak każdego dnia
jestem namaszczana
cierpieniem...

hartują duszę moją demony
robią w niej czarną dziurę
i każdego dnia bije dzwon
na wojnę
znowu demony
atakują...

niszczą mój zielony ogród
i nowe zasiewy
które sieją moi aniołowie
moi wierni życia obrońcy...

to z tych dziur ciemnych
przenikają
jasne promienie słońca
i rażą piekło w oczy...

kiedy człowiek
nie zagłębi się w swoje rany
w ten liniowy świat
pełen i prawdy i kłamstwa
nie odgadnie
-kim jest?

Nie przebudzi w sobie
tych cudownych cnót
jakie to w nim
zasiał Bóg...

a dzisiaj zbiera swoje plony
i niesie do swojego spichlerza
ciężkie snopy...
i przekształca człowieka łzy

...w bezcenne perły
i umieszcza w swojej koronie
...a ze światła, które wypłynęło z ran
czyni na niebie jasne gwiazdy...

czym go było więcej
tym gwiazda będzie
jaśniejsza
-a ty człowieku
już nigdy nie będziesz
cierpiał...

i nic tu nie odbywa się przypadkiem...

Vancouver
18 March 2021

JAM DZIECIĘ JEDYNEGO BOGA



Mów to mojego serca
przebij to piekło
które mnie otacza
nie pozwól
abym była w środku pusta...

nie pozwól
by zabrano mi godność
i to co jeszcze ważniejsze
moją wolność
bez której człowiek
żyć nie może...

komu mam się zwierzyć
jak nie tobie
z głębi tego szaleństwa
-tylko do ciebie
mój głos potrafi wzlecieć
-a ja nie pozwolę ukraść duszy mojej
-i godności mojej zdeptać
również nie pozwolę
-bo Jam dziecię Jedynego Boga
i znam swoją wartość...

Vancouver
19 March 2021

https://www.vismaya-maitreya.pl/wiersze_i_obrazy_wiersze_wieslawy_cz49.html

 

 Od tamtego czasu wciąż wam to tu powtarzam, 
A teraz jedynie to poszerzam. Oto jest nauka. 
 
Żyjecie w nierzeczywistej rzeczywistości, 
A która jednak wydaje się nam rzeczywista.
 
Prawdziwa rzeczywistość jest jednak wszechogarniająca,
Tylko dlatego, że obejmuje wszystkie istniejące wymiary, 
 
A zatem zawiera w sobie wszystko, 
To co na razie jest nam nieznane. 
 
Obecnie wszystko, czego dotychczas nie wiemy zaczyna się powoli objawiać. 
Tak to jest do czynienia z odkryciem nowych wymiarów i dziedzinie naukowej.
.

 Tak jak kropla wody w oceanie zaczynamy go dostrzegać,

Jak rzucona iskierka światła w ciemność zaczynamy świecić.


 

Wszystko to znajduje się w okalających Gaję siatkach i ma swoją świadomość,

 Gaja i galaktyka, która was rozpoznaje i którą sami nazwaliście Matką Naturą.

 

Ksiądz fizyk Sedlak sam przyznał z drugiej strony niewidzialnej bytu:

Wszystko jest żywe i nie ma próżni jak i pustych przestrzeni w kosmosie.


https://tamar102.blogspot.com/p/listy-stamtad.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz