niedziela, 1 września 2019

Czy tak będzie?

Obraz może zawierać: noc i tekst

Ludzie nie wiedzą, że zwracając uwagę dają energię miłości..
Dlatego tak bardzo starają się artyści o poklask i popularność.

Zmieniają ją na tzw. srebrniki, a to nie to samo, gdy z miłością,
Gdy z miłością to tańczysz i dla ukochanego otwiera się niebo.

Butterflies Are Spiritual Messengers: Here‘s What They Mean For You

Byłem niedawno w W-wie i chciałem zobaczyć dawną jadłodajnię na Bródnie,
A teraz czytając Shoud Adamusa uzmysławiam sobie scenę jaka zapadła wtedy.

"Z całą pewnością będziecie się cieszyć – Cauldre naprawdę w to nie wierzy 
– będziecie się cieszyć, że tam wracacie, że jesteście wśród ludzi 
– na krótko – ponieważ zobaczycie na własne oczy jak to działa. 
I nie będziecie próbowali nikomu niczego narzucać. 
Nie będziecie próbowali zmieniać ich życia. 
Ale czy możecie sobie wyobrazić, że wybraliście się, powiedzmy, 
do domu towarowego, jak je nazywacie. 
Jesteście w sklepie. Panuje tłok, pracownicy rozdrażnieni, klienci natarczywi i okropni. 
Możecie wyczuć wszystkie energie, które zwykle sprawiają, że czujecie się słabo 
i robi wam się niedobrze, i nagle tam właśnie jesteście. 
Po prostu stoicie. Niczego nie kupujecie. Nie musicie niczego kupować. 
Stoicie tam i patrzycie jak coś, co nieomal wygląda na chaos, zaczyna się reorganizować. 
I nie dlatego, że wy coś z tym robicie, a dlatego, że tam jesteście.
To są prawdziwe przykłady tego, co się będzie działo."

Obraz może zawierać: co najmniej jedna osoba i tekst


To jest opis dokładnie tego, co mnie spotkało w W-wie: 
Sam chciałem zjeść coś w starej jadłodajni na Bródnie, 
A więc wchodzę i stoję w kolejce rejwach i nerwowość, 
Tego nie ma, co ktoś zamawia, a ja jestem obserwatorem, 
W kuchni ruch itp. niesnaski z tą przyjmującą zamówienia,
 A już na koniec ja składam zamówienie, 'mówię: nie szkodzi,
Więc może być coś innego' i powoli się wszystko uspokaja....


Obraz może zawierać: tekst


"Jeśli dojdziesz do ładu z własnym wnętrzem,
wówczas to, co zewnętrzne, samo się ułoży.
Rzeczywistość pierwotna tkwi wewnątrz,
a zewnętrzna jest wobec niej wtórna."
– Eckhart Tolle
Grafika: Sofía Bonati

Obraz może zawierać: 1 osoba


Czy tak będzie, oj trudno będzie...
Umysł pokrętny jest jak ta antenka.

Chwyta wszystko co zewnętrzne i się emocjonuje,
Nie chce oderwać zmysłu wzroku od rzeczywistości.

Obraz może zawierać: chmura, niebo, tekst, na zewnątrz i przyroda

Taki koniec lata

Nie jestem już tą, która tu siadała na wiosnę
Dojrzałam jak nigdy dotąd, dojrzałam jak nigdy przedtem
Było dużo słońca, więc dojrzałam na dobre, w pełni, ostatecznie
Dojrzałam coś, czego wcześniej nie widziałam


Marta Małocha

Obraz może zawierać: chmura, niebo, na zewnątrz, woda i przyroda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz